Gjest blanke Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Noen som har tips til en rolig kafe i Oslo-sentrum (ikke karl johan) koselig, ikke så stor, ikke så masse folk? :-) 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Cafe Sør i Torggata er en av mine favoritter. Albertine på Aker Brygge er stille og koslig. Sjakk Matt er jo en klassiker, men mulig det ofte er mye folk der. tja det var det jeg kom på i farta Kos deg! 0 Siter
flowy Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg liker veldig godt Tullins på Tullinløkka, like ved SAS-hotellet. Veldig billig og god mat også. Skikkelig kose-cafe med høststemnning. 0 Siter
Gjest blanke Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Cafe Sør i Torggata er en av mine favoritter. Albertine på Aker Brygge er stille og koslig. Sjakk Matt er jo en klassiker, men mulig det ofte er mye folk der. tja det var det jeg kom på i farta Kos deg! Takk for tips:-) 0 Siter
Gjest blanke Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg liker veldig godt Tullins på Tullinløkka, like ved SAS-hotellet. Veldig billig og god mat også. Skikkelig kose-cafe med høststemnning. Tullins ja, takk for tipset:-) 0 Siter
Gjest blanke Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Stemmer for Tullins jeg også. Har vært der! Koselig sted, selv om det ofte er fult tror jeg? Takk for svar:-) 0 Siter
cecily Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Har vært der! Koselig sted, selv om det ofte er fult tror jeg? Takk for svar:-) Jo, det er sjelden tomt der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.