Gjest Flystripa Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Fytti grisen så dyrt det er! Hadde lyst til å melde meg inn på ELIXIA - men det koster jo 5400,- i året!!! Hva betaler dere for å trene? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 "Hva betaler dere for å trene?" Jeg trener gratis. Har godt med vekter som står i jobbens lokaler. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Er medlem av Sportsclub. Får dekket 70 kr i mnd av jobben min, og betaler 249 kr.selv i mnd 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg har lyst men det blir for dyrt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 360 kroner i måneden. Trener på SATS. Ja, det er dyrt å trene, men man må liksom trene også. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det var ikke spesielt dyrt vel? Det nærmeste treningsstudioet her koster 7.600 pr år, heldigvis trener jeg gratis! 0 Siter
Aryane Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 360 kroner i måneden. Trener på SATS. Ja, det er dyrt å trene, men man må liksom trene også. Hvis du trener for 360 kr på SATS må jo du ha spesielt gode rabatter vel??? 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg trener på Dragvoll gjennom universitetet, og betaler 500 kroner i året (!). Skal melde meg inn et sted til nå, for å få litt trening i sal i tillegg. Det koster, med rabatten jeg får gjennom jobb, 299 kroner i måneden. Elixia er noe av det dyreste som er å oppdrive, det er utrolig dyrt her i byen også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hvis du trener for 360 kr på SATS må jo du ha spesielt gode rabatter vel??? Det er en jobbavtale, og jeg sparer vel rundt 100 kroner i måneden. Kanskje litt mer også. Lurer på om det ikke er rundt 485 til vanlig. Jeg husker da jeg begynte å trene. Den gang kostet det 1500 kroner i året. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det er en jobbavtale, og jeg sparer vel rundt 100 kroner i måneden. Kanskje litt mer også. Lurer på om det ikke er rundt 485 til vanlig. Jeg husker da jeg begynte å trene. Den gang kostet det 1500 kroner i året. Ja tidene forandrer seg... husker jeg syns 1800,- pr år var svindyrt.... 0 Siter
Gjest padler Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Trener på Olympiatoppen. Olympiatoppen betaler. Eller rettere sagt, skattebetalerne. Takk til dem. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg trente på SATS, men nå har gått over til et lokalt treningssenter som ligger 2 min borti gata. Det er lite og ikke så bra som SATS, men det er tredemølle og nok apparater til at jeg greier meg. Vi har familiekort, og vi bataler 2000 kr. i året for hele. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg er støttemedlem på SATS. Og de ansatte der tjener godt på ikke å se deg - fordi du ga opp??! Hva koster det deg å være støttemedlem, da? *ler* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg trener på Elixia. Fordelen med at det er så dyrt er at jeg føler at jeg må gå der ofte for å ikke få dårlig samvittighet, så det blir en ekstra drivkraft. Jeg har sett på et par alternative treningssentre i nærmiljøet her. De var billigere, men lokalene så triste at jeg vet at jeg ikke ville ha orket å dra dit særlig ofte. Derfor er jeg fortsatt hos Elixia, til tross for prisen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Og de ansatte der tjener godt på ikke å se deg - fordi du ga opp??! Hva koster det deg å være støttemedlem, da? *ler* Altfor mye... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Trener på Olympiatoppen. Olympiatoppen betaler. Eller rettere sagt, skattebetalerne. Takk til dem. Om du er padler: Har du erfaring fra padlemaskin? Er det brukbart kontra det å padle kajakk? Kunne ha tenkt meg en sånn, men har bare funnet en på Bull, Ski & Kajakk til +/- 15'kr. 0 Siter
Patsi Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg trener gratis. Det vil si; jeg investerte i i et par gore-tex joggesko til 700,- som jeg bruker når jeg går på tur hver dag (som regel 2 km). I tillegg har jeg en sånn steppemaskin hjemme som jeg også betalte ca 700,- for, som jeg bruker hvis jeg er i det rette humøret. Jeg svømmer også en del, men det er en stund siden nå. 0 Siter
matildes mor Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg trener og betaler 350 kr i mnd.Synes det er en grei pris,og trener5-7 dager i uka og får mye utbytte for de pengene:-) 0 Siter
Gjest padler Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Om du er padler: Har du erfaring fra padlemaskin? Er det brukbart kontra det å padle kajakk? Kunne ha tenkt meg en sånn, men har bare funnet en på Bull, Ski & Kajakk til +/- 15'kr. Ja, jøss, selvsagt har jeg erfaring med det. Det er obligatorisk i programmet. Det er bra som supplement for en padler, akkurat som romaskin for en roer.. Men da, i hvertfall for meg og alle jeg kjenner, for intervaller eller distansetrening. Men på den annen side, så padler vi nesten bare distanse og intervaller på vannet også, hehe.. Opplevelsesmessig er det selvfølgelig ikke det samme. Men med noenlunde god teknikk, kan du likefullt få gode treningsøkter. Padler du, eller har du padlet? Noen sekunders action: http://www.lrkk.no/2005/MVI_5233.AVI 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.