Gå til innhold

Trener du på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener ikke på vanlig treningssenter, bare det som er i tilknytning til fysioterapien jeg går på, der trener jeg gratis. Har trening i basseng to ggr i uka, og bruker treningssenteret like ofte. Har kjøpt meg ergometersykkel og fitnessball som jeg bruker hjemme. Syns treningssenter er for dyrt.

Skrevet

Deltar i en aerobicgruppe to kvelder i uka, betaler 500 kr i halvåret for dette. Er bare i en gammel gymsal, men greit likevel til den prisen.

Skrevet

Jeg er støttemedlem på SATS. Var der en halv gang. Fikk en skrekkelig idè om at jeg skulle begynne å trene på disse helvetesmaskinene. Det kommer aldri til å skje.

Herregud jeg må få meldt meg ut...

Skrevet

Ja, jøss, selvsagt har jeg erfaring med det. Det er obligatorisk i programmet.

Det er bra som supplement for en padler, akkurat som romaskin for en roer.. Men da, i hvertfall for meg og alle jeg kjenner, for intervaller eller distansetrening. Men på den annen side, så padler vi nesten bare distanse og intervaller på vannet også, hehe..

Opplevelsesmessig er det selvfølgelig ikke det samme. Men med noenlunde god teknikk, kan du likefullt få gode treningsøkter.

Padler du, eller har du padlet?

Noen sekunders action:

http://www.lrkk.no/2005/MVI_5233.AVI

Ja, nettopp en sånn en.

Jeg trodde også treningen består av intervaller og distanse, pluss sikkert styrketrening utenom.

Jeg er hobby-padler. Eller dvs at jeg startet i sommer og ble hekta.. Foreløpig padler jeg skjærgårdskajakk i en klubb, og har masse å lære:-)

Kjempeartig og genial treningsform!

Tenkte en padlemaskin hadde vært smart om vinteren, men de er bare så dyre. Og så lurte jeg på om de simulerte padlingen ordentlig -og det så jo sånn ut på filmen.

Opplevelsen blir vel ikke som på fjorden nei -det er vel omtrent så spennende som med trimsykkel..

:-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg er støttemedlem på SATS. Var der en halv gang. Fikk en skrekkelig idè om at jeg skulle begynne å trene på disse helvetesmaskinene. Det kommer aldri til å skje.

Herregud jeg må få meldt meg ut...

Hehe, jeg tror ikke du får meldt deg ut, med mindre du kan vise til legeattest.

Du binder deg for et år eller noe sånn :) Lurerier det der!

mvh tidligere støttemedlem

Skrevet

Jeg trener på et SATS senter, og betaler 350 kr/mnd.

I snitt er jeg på treningen 3 ganger i uken, og da utgjør det ca 27 kr pr treningsøkt - og det er helt OK.

Skrevet

Ja, nettopp en sånn en.

Jeg trodde også treningen består av intervaller og distanse, pluss sikkert styrketrening utenom.

Jeg er hobby-padler. Eller dvs at jeg startet i sommer og ble hekta.. Foreløpig padler jeg skjærgårdskajakk i en klubb, og har masse å lære:-)

Kjempeartig og genial treningsform!

Tenkte en padlemaskin hadde vært smart om vinteren, men de er bare så dyre. Og så lurte jeg på om de simulerte padlingen ordentlig -og det så jo sånn ut på filmen.

Opplevelsen blir vel ikke som på fjorden nei -det er vel omtrent så spennende som med trimsykkel..

Så du er kvinne og kajakkpadler? Er du singel?

Fra spøk til revolver, om du vil trene i vinter for å stille sterkt til neste sesong, trener du både kondisjon og styrke. Kajakk og langrenn er en genial kombo, så har du mulighet til å gå på ski, gå på ski. Noe av det beste man kan kjøre for padling, utenom padling.. Ellers løping, sykling, whatever.. Og styrke! Da med tunge vekter. Inkluder en eller to rotasjonsøvelser.

Gratulerer med at du har funnet verdens beste idrett, og lykke til videre! (Så ses vi på vannet.)

Skrevet

Så du er kvinne og kajakkpadler? Er du singel?

Fra spøk til revolver, om du vil trene i vinter for å stille sterkt til neste sesong, trener du både kondisjon og styrke. Kajakk og langrenn er en genial kombo, så har du mulighet til å gå på ski, gå på ski. Noe av det beste man kan kjøre for padling, utenom padling.. Ellers løping, sykling, whatever.. Og styrke! Da med tunge vekter. Inkluder en eller to rotasjonsøvelser.

Gratulerer med at du har funnet verdens beste idrett, og lykke til videre! (Så ses vi på vannet.)

Hehehe, jo jeg er nok det.

Takk for tips! Jeg trener på helsestudio, og tar ihvertfall én rotasjonsøvelse. Men skal tenke mer bevisst nå på hva jeg prioriterer nå i vinter. Også kondisjon, da jeg ser at det skorter på utholdenhet på lengre distanser.

Men skisesongen er avlyst, har du ikke fått med deg det?;-) Det blir ikke snø i år er det vel spådd..

Skrevet

Hehe, jeg tror ikke du får meldt deg ut, med mindre du kan vise til legeattest.

Du binder deg for et år eller noe sånn :) Lurerier det der!

mvh tidligere støttemedlem

tror du faen ikke jeg er signet frem til jul......

*hev seg på telefonen tidligere i dag*

Gjest svaksterk
Skrevet

tror du faen ikke jeg er signet frem til jul......

*hev seg på telefonen tidligere i dag*

Kjipt!

Du får ta et glass vin og tenke på at du sponser ihvertfall lønna til noen ;-)

Lurerier det der alstå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...