Gå til innhold

ang:samboere/betaling

Gjest dette funderer jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest dette funderer jeg på
Skrevet

hei.

je skrev et innlegg lenger nede for noen dager siden om dette, dere får lese der og orientere dere;)

saken er dn at jeg ikke har tatt til mot å snakke med samo om dette, vet ikke helt hvordan jeg skal ta det fatt...

noen som har tips? enten jobber han, sover eller så følger han ikke med på ting jeg prøver snakke om, og da mister jeg lysten på å begynne å snakke om dette. mener ikke at han aldri følger med asså;)

jeg er veldig pysete av meg, alltid vært så forsiktig, unnskyldt meg for ett og alt, men dette skal endres på. f.eks jeg skulle lage middag til han kom fra jobb, men han ble senere og senere, så jeg ringte til slutt, da var han innom kontoret og hentet noe, og ble stående og prate. jeg mener ikke det var gale, men han kunne jo sagt i fra. så jeg begynte bare å spise, fant ut at nå var det nok..hehe, må legge til at jeg var veldig sulten da!;)

han er veldig snill, så ikke misforstå, men jeg mister litt motet når jeg er litt følsom fra før fordi jeg ikke tenker på annet enn hvordan jeg skal løse dette med penger...håper noen har gode tips til hvordan jeg skal begynne å snakke om det:)

Skrevet

Begynn samtalen med "jeg syns dette med penger ble litt skjevere enn jeg hadde trodd, kanskje vi skal sette opp en ny avtale". Da er han jo bare nødt til å høre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...