keinstein Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Han kan rette opp bøyde køller, Jeg tror det er stort behov for det. Reparasjoner: "Små sår og skader i køllehodet kan du til en viss grad ordne selv hvis du er litt fingernem og kan file litt." Jaggu går det hardt for seg i enkelte miljøer: "Her er det ekstremt mye krefter, og med hakk i skaftet bedriver du en farlig risikosport. Køllehodet kan like gjerne løsne i baksvingen, eller på slutten av gjennomsvingen, og da ligger både medspillere, klubbhus og parkerte biler i faresonen." http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/golf/bildeserier/article899996.ece 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Gubban, jeg turte nesten ikke å se på linken din... Passa på at åtteåringen var langt ute av syne *ler* 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Gubban, jeg turte nesten ikke å se på linken din... Passa på at åtteåringen var langt ute av syne *ler* Det er mange bilder av flotte køller der. Ei dame sa på TV at hun kysset ballene til mannen før han skulle spille. Det skulle bringe lykke. Det tror jeg så gjerne. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det er mange bilder av flotte køller der. Ei dame sa på TV at hun kysset ballene til mannen før han skulle spille. Det skulle bringe lykke. Det tror jeg så gjerne. *ler av meg selv* Det tok litt tid før jeg skjønte hvilke baller du snakka om ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.