Gjest StudentenBI Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg gjør lekser og doler ,o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Har akkurat kommet hjem fra fjellet, og lurte meg til å ta en tur på datamaskinen til datteren min. Jeg skulle få sitte i 2 minutter. Nå har jeg sittet lenger en 2 min, så nå venter jeg bare på å bli kastet ut herifra;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ser på sportesrevyen og oppdaterer meg på hva som har skjedd på dol i helga. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ser på nyhetene og de franske ungdmmmene som hevner seg på samfunnet. De krever vel mer raske penger, raske biler og fine damer. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Har akkurat spist kvelds sammen med guttene, nå sitter jeg her mens minsten pusser tenner, skal ut og hjelpe ham å bli ferdig og så skal han i seng... 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Legger babyen, rydder stua, spiser kjeks og drikker vann, og sjekker rundt på alle forumene mine om det står noe spennende jeg kan svare på. 0 Siter
Gjest bærtur Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ser på nyhetene og de franske ungdmmmene som hevner seg på samfunnet. De krever vel mer raske penger, raske biler og fine damer. Sitter å ser litt på det en doler har skrevet her de siste dagene og jeg undrer fælt på hva som rører seg i hodet til denne personen. Likeens begynner jeg å tro at det er mange psykisk syke folk her på dol så jeg lurer på å trekke meg tilbake. 0 Siter
Line Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Her lages det kveldsmat, chattes på Msn, legges sammen klær og Doles litt samtidig. Håper jeg får ungene i seng snart... 0 Siter
keinstein Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Sitter å ser litt på det en doler har skrevet her de siste dagene og jeg undrer fælt på hva som rører seg i hodet til denne personen. Likeens begynner jeg å tro at det er mange psykisk syke folk her på dol så jeg lurer på å trekke meg tilbake. Psykologen min løp skrikende til alle kanter, kan det tyde på at noe er galt? 0 Siter
favn Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jobbforberedelser ispedd nettaviser og dol. 0 Siter
cecily Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Legger babyen, rydder stua, spiser kjeks og drikker vann, og sjekker rundt på alle forumene mine om det står noe spennende jeg kan svare på. Hvilke forum er dine? Jeg tillater meg et tipp: 1) Åpent 2) Foreldre-småbarn 3) Graviditet 4) Samliv 5) Seksualitet 6) Gynekologi 7) webbisforumet sånn ca riktig? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hvilke forum er dine? Jeg tillater meg et tipp: 1) Åpent 2) Foreldre-småbarn 3) Graviditet 4) Samliv 5) Seksualitet 6) Gynekologi 7) webbisforumet sånn ca riktig? Nei, tenkte mer på dol, nybaktmamma.com, scrapping.no, og et par til. Her er det Åpent forum, Foreldre-småbarn, og etter det kun 100 nyeste. Skal kjede meg voldsomt før jeg går inn på et annet forum. Havner av og til inne på diverse gjennom 100 nyeste. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 jeg burde gjort lekser, men sitter og surfer på nettet, ser på ekstrem oppussing og skriver innlegg på DOL:) 0 Siter
cecily Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Nei, tenkte mer på dol, nybaktmamma.com, scrapping.no, og et par til. Her er det Åpent forum, Foreldre-småbarn, og etter det kun 100 nyeste. Skal kjede meg voldsomt før jeg går inn på et annet forum. Havner av og til inne på diverse gjennom 100 nyeste. Aha, hehe, du er såpass vidspreden. Jeg har *telle* fem forum jeg holder nøye overoppsyn med, nei seks, og tre som eventuelt kan gå an dersom jeg virkelig kjeder meg, slik som nå... 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Aha, hehe, du er såpass vidspreden. Jeg har *telle* fem forum jeg holder nøye overoppsyn med, nei seks, og tre som eventuelt kan gå an dersom jeg virkelig kjeder meg, slik som nå... Hehe... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg spiser. Jeg må på slimmer`n i morgen :-( 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Sitter å ser litt på det en doler har skrevet her de siste dagene og jeg undrer fælt på hva som rører seg i hodet til denne personen. Likeens begynner jeg å tro at det er mange psykisk syke folk her på dol så jeg lurer på å trekke meg tilbake. Hvilken DOL'er da? 0 Siter
Patsi Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg ser på "Vil du bli millionær" og DOLer også :-) (Det er jo godt gjort hvis noen _ikke_ DOLer når de svarer på dette...) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg skal lage pizza, men venter på at sambo skal komme tilbake fra 7-11 med gjæren som vi selvfølgelig glemte å kjøpe i går. Bortsett fra det, sitter jeg og aktivt gruer jeg meg til jobb i morgen, fordi jeg er utrolig sliten. Men det går sikkert over 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.