favn Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Er Euklids femte aksiom og Euklids femte postulat det samme? På forhånd takk for svar. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Er du sikker? nesten fullstendig, sånn cirka. *glad for å kunne være til hjelp* 0 Siter
favn Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Ja. Hva tror du, møtes de eller....? Så lenge vi holder oss til Euklid: Nei. Hva tror du? 0 Siter
favn Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 nesten fullstendig, sånn cirka. *glad for å kunne være til hjelp* Jeg er veldig glad for at du er her, med meg, thinkerbell. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg er veldig glad for at du er her, med meg, thinkerbell. Ja, ikke sant. :-) 0 Siter
favn Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Ja. Hva tror du, møtes de eller....? Ved lett ettertanke er det nok lurest å modifisere mitt 'nei' til et 'kanskje'. Janei, som man skjønner, matematikk er ikke mitt fag. Men det er svært fascinerende, så jeg angrer som en hund på at jeg ikke gadd den gangen. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ja. Hva tror du, møtes de eller....? Hvis to parallelle rette linjer legges på hverandre - vil det da være noe sted de separeres? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.