Gå til innhold

Au au au.

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt pysete. Synes det høres vondt ut det også jeg.

Nei. Det kjenner du ikke. Da er sjansene for infeksjon straks mindre, og spytt kan komme til og rense.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

4

• Gyda

3

• keinstein

3

• Patsi

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror jeg må prøve bleking. Har så lyst på en blendende vakkert smil he he.

Men du, sydde du virkelig etter å ha trukket visdomstann? Det gjorde ikke jeg.

Jeg har tatt 3 visdomstenner. Den ene ble bare trukket, da sydde jeg ikke. De to andre ble operert vekk, da sydde jeg. En hos tannlegen og en hos oralkirurg.

Skrevet

Det går seg til, akkurat som med et vanlig sår: Kroppen fyller mirakuløst igjen åpningen.

Gjør i alle tilfeller ikke som meg da jeg trakk en sånn en:

Utstyrt med resept på Paralgin Forte og med tannlegens ord om påkomne smerter inni HODET, løp, løp! jeg med angsten hamrende i retning apotekt. Mirakelmedisinen ble min, og for sikkerhets skyld tygget jeg i meg den ene tabletten etter den andre den dagen, omtrent 8 i tallet - uten å merke det kvidder av ubehag eller effekter av noe slag.

På kvelden var det fest og moro. I de dager var det lissom vanlig å ta en flaske vin istedet for et glass. Vel... jeg kom ikke halvveis i et glass før jeg ble dødssyk. Jeg gjentar: Dødssyk.

Da var jeg grønn. I flere betydninger av ordet.

He he, men vondt fikk du jo ikke (bare syk..?), så det må da ha virket etter hensikten. ;o)

Skrevet

De kraterne er der en stund, og mine dunket når jeg fikk opp pulsen. Det var ikke vondt, men det dunket. Og det satte seg fast mat i kraterne.

Da jeg opererte ut de nede var jeg satt på ibux og penicilling på forhånd og jeg kjente ikke at det gjorde vondt i det hele tatt. At det var blod i munnen og stramt er en annen ting. Men jeg hadde altså ikke vondt, full av ibux som jeg var. Mener jeg tok fem trippel-ibuxer (= femten!! vanlige ibux) de første to dagene og deretter mindre og mindre. Det sier seg selv at det ikke gjorde noe vondt. I tillegg fikk jeg med meg pinex forte om jeg skulle trenge det.

Han snille tannlegen min ville ikke at jeg skulle ha smerter, ser du. Har gått på samme kur gitt av en lege en gang, så jeg hadde ingen skrupler med å følge den.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har tatt 3 visdomstenner. Den ene ble bare trukket, da sydde jeg ikke. De to andre ble operert vekk, da sydde jeg. En hos tannlegen og en hos oralkirurg.

Oralkirurg;)?

hare1365380455
Skrevet

De kraterne er der en stund, og mine dunket når jeg fikk opp pulsen. Det var ikke vondt, men det dunket. Og det satte seg fast mat i kraterne.

Da jeg opererte ut de nede var jeg satt på ibux og penicilling på forhånd og jeg kjente ikke at det gjorde vondt i det hele tatt. At det var blod i munnen og stramt er en annen ting. Men jeg hadde altså ikke vondt, full av ibux som jeg var. Mener jeg tok fem trippel-ibuxer (= femten!! vanlige ibux) de første to dagene og deretter mindre og mindre. Det sier seg selv at det ikke gjorde noe vondt. I tillegg fikk jeg med meg pinex forte om jeg skulle trenge det.

Han snille tannlegen min ville ikke at jeg skulle ha smerter, ser du. Har gått på samme kur gitt av en lege en gang, så jeg hadde ingen skrupler med å følge den.

Hm, jeg kan ikke huske at jeg fikk med noen tabletter da jeg skar ut visdomstennene... Men jeg kan vel ha tatt paracet.

Skrevet

Jeg skal til pers og trekke en visdomstann i morgen (i underkjeven).

Si til meg at det går helt greit, at smertene ikke er store og at det mye som er verre her i verden.

Plis?

Pysete hilsen

Skrevet

Si til meg at det går helt greit, at smertene ikke er store og at det mye som er verre her i verden.

Plis?

Pysete hilsen

Jeg har både trukket på vanlig måte og operert ut en ikke framkommet visdomstann hos oralkirurg. Ved sistnevnte anledning sydde jeg to sting.

Ingen av delene var noe å grue seg for. Jeg tok vel litt smertestillende samme dagen, men det var også alt.

Dro rett tilbake til jobb etter trekkingen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Plis?

Pysete hilsen

Det er veldig mye som er verre her i verden.

Jeg fikk bedøvelse så klart. 3 sprøyter ble satt, og det var det som var mest ubehagelig, men ikke verre enn at du klarer det fint. Har du født barn, er ikke dette noe å snakke om egentlig;)

Da han skulle trekke tanna, skjønte jeg ikke at den var borte en gang før han sa det. Det var gjort på et blunk.Kjente ingeting.

Jeg har nok vært litt uforiktig med hva jeg har spist og dermed blitt øm i ettertid. Men spis bare litt paracet, så overlever du.

Problemet mitt nå er at jeg glemte ta med paracet på jobb,(medisinskapet her er slunkent) og jeg begynner å kjenne at murringen er underveis.

Nå er det dag 6, og egentlig går det fint.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jepp, det var tittelen hans.

Hmm, har aldri hørt om den slags kirurg. Jeg tenker naturlig nok på noe helt annet;)

Skrevet

Hmm, har aldri hørt om den slags kirurg. Jeg tenker naturlig nok på noe helt annet;)

Du tenker _naturlig nok_ på noe helt annet? Forklar...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du tenker _naturlig nok_ på noe helt annet? Forklar...

Må le av meg selv. Jeg er bare litt dum bare skjønner du.;o)

Altså jeg vet hva oralsex er, men greide ikke i første omgang å koble dette til noe annet enn underlivet.

Føler meg litt teit nå ja;o)

Skrevet

Må le av meg selv. Jeg er bare litt dum bare skjønner du.;o)

Altså jeg vet hva oralsex er, men greide ikke i første omgang å koble dette til noe annet enn underlivet.

Føler meg litt teit nå ja;o)

Hehe... Du avslørte nok ditt favorittforum her ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe... Du avslørte nok ditt favorittforum her ;-)

Eh, nei det gjorde jeg nok ikke;)

Skrevet

Eh, nei det gjorde jeg nok ikke;)

OK, da :-)

Forresten,- lykke til med "krateret". Fjernet mine visdomstenner for så lenge siden at jeg ikke husker hvor lang tid det hele tok... Men at det var pyton,- det husker jeg.

Skrevet

Jeg har både trukket på vanlig måte og operert ut en ikke framkommet visdomstann hos oralkirurg. Ved sistnevnte anledning sydde jeg to sting.

Ingen av delene var noe å grue seg for. Jeg tok vel litt smertestillende samme dagen, men det var også alt.

Dro rett tilbake til jobb etter trekkingen.

Tusen takk for akkurat de ordene jeg trengte nå.

:o)

Skrevet

Det er veldig mye som er verre her i verden.

Jeg fikk bedøvelse så klart. 3 sprøyter ble satt, og det var det som var mest ubehagelig, men ikke verre enn at du klarer det fint. Har du født barn, er ikke dette noe å snakke om egentlig;)

Da han skulle trekke tanna, skjønte jeg ikke at den var borte en gang før han sa det. Det var gjort på et blunk.Kjente ingeting.

Jeg har nok vært litt uforiktig med hva jeg har spist og dermed blitt øm i ettertid. Men spis bare litt paracet, så overlever du.

Problemet mitt nå er at jeg glemte ta med paracet på jobb,(medisinskapet her er slunkent) og jeg begynner å kjenne at murringen er underveis.

Nå er det dag 6, og egentlig går det fint.

OK. Sprøyter gjør meg ingenting, så den biten skal gå greit. Så da er det bare å forberede seg på noen litt "ekstraordinære" dager da.

Altså, tirsdag kl 1400: Tenk på meg da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

OK. Sprøyter gjør meg ingenting, så den biten skal gå greit. Så da er det bare å forberede seg på noen litt "ekstraordinære" dager da.

Altså, tirsdag kl 1400: Tenk på meg da!

Det skal jeg gjøre;)

Skrevet

Den beste medisin mot slike smerter er 1 stk IBUX 600 og 2 vanlige Paracet på en gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...