Gå til innhold

superhast! flybillett

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur
Skrevet

bestiller flybillett over nettet nå, type e-ticket

med e-ticket vil opplysningene lagres på kredittkortet mitt, står det. Jeg bruker mannens kort, men han skal ikke være med på turen. Jeg skal vel ikke vise kredittkort ved innsjekking, nei?

Skal jeg sjekke inn på sas eller travelpartner når jeg er på flyplassen...? bestiller gjennom travepartner

Gjest ut på tur
Skrevet

videre står det at jeg må skrive adresse billetten skal sendes til...... er det så gammeldags at de sender papirbillett til meg i posten?

hvor lang tid tar det å sende den billetten da?

Skrevet

Jeg drar bare kortet når jeg sjekker inn. Tidligere printet jeg ut billettene selv.

Gjest ut på tur
Skrevet

Jeg drar bare kortet når jeg sjekker inn. Tidligere printet jeg ut billettene selv.

drar kortet? Hvilket kort? Jeg skal bruke mannens kort ved bestilling, men ikke ved reise.

ååååhhh, krise!

hvordan kan jeg ellers bestille billett om det ikke går over nettet? ringe? for 20 kr min? fankeren

Skrevet

Du skal nok bruke kredittkortet som din billett.

Du trenger ikke sjekke inn når du skal reise, men bare dra kortet ved gaten. Om du har bagasje setter du kortet bare inn i selvbetjeningsautomaten.

Dersom du reiser litt kan du jo skaffe deg eget kort, evnt skaffe deg et Eurobonus kort.

God reise

Gjest ut på tur
Skrevet

kan jeg printe bekreftelsen og vise den ved innsjekkinga, er det nok...?

Gjest ut på tur...? :-(
Skrevet

Du trenger ikke sjekke inn når du skal reise, men bare dra kortet ved gaten. Om du har bagasje setter du kortet bare inn i selvbetjeningsautomaten.

Dersom du reiser litt kan du jo skaffe deg eget kort, evnt skaffe deg et Eurobonus kort.

God reise

:-( det går ikke.... kul umulig!

kan man bestille billett pr telefon i 2005?

Skrevet

videre står det at jeg må skrive adresse billetten skal sendes til...... er det så gammeldags at de sender papirbillett til meg i posten?

hvor lang tid tar det å sende den billetten da?

trodde du snakket om at du hadde bestilt eticket jeg?

Gjest ut på tur
Skrevet

God reise

men jeg kan gå til innsjekkingsskranken og vise print av bekreftelse på kjøp over nettet...? + legitimasjon?

Skrevet

Går fint det. Telefonnummeret til SAS er 05400.

Men man får nok bedre tilbud via web.

Skrevet

Går fint det. Telefonnummeret til SAS er 05400.

Men man får nok bedre tilbud via web.

Skrevet

men jeg kan gå til innsjekkingsskranken og vise print av bekreftelse på kjøp over nettet...? + legitimasjon?

går helt sikkert fint det

med reservasjonsnummeret går det nok greit

Gjest ut på tur? :-(
Skrevet

trodde du snakket om at du hadde bestilt eticket jeg?

det er det jeg er iferd med å gjøre, men dersom jeg kun får flydd ved å dra kredittkortet på flyplassen, går det jo ikke, for jeg har ikke med mannens kort på turen...

kan jeg gå til bagasjeinnsjekkinga og vise legitimasjon og så er det ok?

Gjest ut på tur
Skrevet

går helt sikkert fint det

med reservasjonsnummeret går det nok greit

Personalia

Grunnet flyselskapenes meget høye krav til sikkerhet er det viktig at alle navn på reisende er korrekt ifyllt. Navn på reisene må være identiske med navn oppført i deres pass

Felt som må fylles ut er markert med *

Hovedbestillers navn og adresse hvor billettene skal sendes

Fornavn *

Etternavn *

Titel *

Velg Mr Mrs Ms

Adresse *

Postnummer *

Sted *

Land *

Her står det også at de vil sende meg billett.

Ehm, den vil jeg ikke ha, for jeg reiser bort før den kommer hit...

hmmmmmmm, hvorfor skal det som skal være så lett, være så vanskelig?

Skrevet

det er det jeg er iferd med å gjøre, men dersom jeg kun får flydd ved å dra kredittkortet på flyplassen, går det jo ikke, for jeg har ikke med mannens kort på turen...

kan jeg gå til bagasjeinnsjekkinga og vise legitimasjon og så er det ok?

Som du der av

http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Page____584.aspx

trenger du ikke ha med kortet.

Du kan sjekke inn i skranken, taste inn reservasjonsnummeret på innsjekkingsautomat eller sjekke inn på internett hjemmefra.

Så det går helt bra.

God reise

Gjest ut på tur
Skrevet

Hvorfor ikke bruke ditt eget kort?

har ikke kredittkort selv, har alltid brukt mannens

Skrevet

Personalia

Grunnet flyselskapenes meget høye krav til sikkerhet er det viktig at alle navn på reisende er korrekt ifyllt. Navn på reisene må være identiske med navn oppført i deres pass

Felt som må fylles ut er markert med *

Hovedbestillers navn og adresse hvor billettene skal sendes

Fornavn *

Etternavn *

Titel *

Velg Mr Mrs Ms

Adresse *

Postnummer *

Sted *

Land *

Her står det også at de vil sende meg billett.

Ehm, den vil jeg ikke ha, for jeg reiser bort før den kommer hit...

hmmmmmmm, hvorfor skal det som skal være så lett, være så vanskelig?

høres da ikke ut som e-ticket dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...