Gå til innhold

Apropos store størrelser...

Anbefalte innlegg

Gjest Jente, bruker 46-48
Skrevet

Finnes det noe sted på nett der jeg kan bestille litt tøffe klær, selv om jeg er rund?

Gjest LucySky
Skrevet

www.gudrunsjoden.com

(Gudrun Sjödén) - om du liker stilen, da.

Gjest litt stor
Skrevet

Pip stormote? Hennes har noen klær i store størrelser. Uno har ikke nettbutikk det jeg vet, men de har mye fint. Har selv kjøpt klær der.

Skrevet

Ellos?

Nja...har handla litt der tidligere...

Men takk for svar!

Skrevet

www.gudrunsjoden.com

(Gudrun Sjödén) - om du liker stilen, da.

Takk for tips!

Skrevet

Pip stormote? Hennes har noen klær i store størrelser. Uno har ikke nettbutikk det jeg vet, men de har mye fint. Har selv kjøpt klær der.

Takk for tips, sjekker ut.. :)

Gjest litt stor
Skrevet

Takk for tips, sjekker ut.. :)

Jeg synes forresten det er vanskelig å finne klær som passer, og da er det kanskje en sjangse å kjøpe noe over nettet... Pleier du å være fornøyd?

Skrevet

Har du bestilt noe der? Er det mye porto i tillegg?

Jeg har ikke bstilt noe der, men jeg har handla kofferter fulle når jeg har vært i London. Klærne der er designet for store størrelser og ikke bare oppjusterte mønster som egentlig er laget til små størrelser. De har også en serie for oss som ikke er så lange, Petite.

Står det ikke noe om porto på sidene da?

Skrevet

Har du bestilt noe der? Er det mye porto i tillegg?

Om du skulle ta en tur til London så er butikken lett å finne i en sidegate til Oxford Street nær Marble Arch. Jeg tror adressen er Oxford Street men inngangen ligger i sidegata

Skrevet

Jeg synes forresten det er vanskelig å finne klær som passer, og da er det kanskje en sjangse å kjøpe noe over nettet... Pleier du å være fornøyd?

Det eneste jeg har bestilt, er fra Ellos, og det har vært greit nok.

Gjest Zizzi.dk
Skrevet

Let etter butikker som har merket Zizzi. Det er et dansk merke, og har kjempemye fint.

Du ser noe av kolleksjonen inne på zizzi.dk.

Hos oss er det nå en nyåpnet butikk med dette klesmerket. Så lommeboka får virkelig svi :o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...