Gå til innhold

Å være tunghørt ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste her forleden en litt morsom historie om et ektepar som begge var tunghørte.

Når de skulle legge seg for kvelden og hadde slått av lyset på soverommet foregikk samtalen omtrent slik:

Mannen: God natt skatt!

Kona: God natt...hva?

Mannen: GOD NATT SKATT!

Kona: Hæ? Jeg får ikke med meg det siste ordet. Kan du ikke si det på en annen måte?!

Mannen: God natt ligningskontor!

Skrevet

Ble noe trøtt av den dårlige vitsen. Lo overhodet ikke. Men jeg er vel blasert når det gjelder latter/humor, for jeg har nettopp sett Kopps.

Skrevet

Ble noe trøtt av den dårlige vitsen. Lo overhodet ikke. Men jeg er vel blasert når det gjelder latter/humor, for jeg har nettopp sett Kopps.

Ja, du må jo være av den humoristiske sorten.

Skrevet

Hadde det ennå vært laaaang så hadde jeg nok skjønt at du ble trøtt av den, men med normal lesehastighet rekker man vel ikke å bli søvnig vel?

Mulig jeg har rar humor, for jeg ler av mye rart ;-)

Hva er forresten Kopps?

Skrevet

Forresten var det ingen vits, men en virkelig historie :-)

Skrevet

Hadde det ennå vært laaaang så hadde jeg nok skjønt at du ble trøtt av den, men med normal lesehastighet rekker man vel ikke å bli søvnig vel?

Mulig jeg har rar humor, for jeg ler av mye rart ;-)

Hva er forresten Kopps?

Svensk actionkomedie.

Jeg har også sett Kopps nå nettopp, men lo av vitsen din allikevel. ;)

Skrevet

Svensk actionkomedie.

Jeg har også sett Kopps nå nettopp, men lo av vitsen din allikevel. ;)

Aha, godt Kopps ikke hadde ødelagt humoren din fullstendig da ;-)

Gjest salmiakk
Skrevet

*LOL*

Ligningskontor var dagens Kjælenavn!

Både min mor og min mormor hører dårlig,-og prater høyt.

Etter en handletur med begge to er ørene mine utslitt og misforståelsene mange:)

Når de prater om to forskjellige ting og ikke er klar over det så nytter det ikke å blande seg.

Heldigvis tar de det humoristisk begge to:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...