Gjest Vil gifte meg nåå Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Eller hvor mange cm er dere rundt ringefingeren..? Jeg skal nemlig fri til min kjæreste, men får ikke målt fingeren hans eller noe da han bor langt unna her..og jeg vil fri til han med en gang han flytter hit.. Skal kjøpe ringer i stål, og lurer da på om de kan fikse på str i ettertid om de ikke passer? Hva er "vanlig" str for en mann liksom? Jeg har jo ikke peiling! Bare fortell meg hva sånn ca dere eller deres menn bruker..så får jeg sånn omtrent iallefall. Og gjerne fortell om de har veldig spinkle, normale, eller store fingre..hehe.. Håper noen kan ta meg litt seriøst her å svare. For jeg har rett og slett ikke peiling! Har sittet med et målebånd her og gjettet litt.men er jo altfor vanskelig. 0 Siter
Aryane Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg aner ikke, men han har ikke en annen ring som ligger et sted da, som du kan låne med deg? Hvis ikke er det vel et problem mange har når de skal kjøpe ring, så de har vel en ordning for det i butikken, enten at man kan få tilpasset eller byttet ringen i rett str. 0 Siter
Gjest Nuvel Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg aner ikke, men han har ikke en annen ring som ligger et sted da, som du kan låne med deg? Hvis ikke er det vel et problem mange har når de skal kjøpe ring, så de har vel en ordning for det i butikken, enten at man kan få tilpasset eller byttet ringen i rett str. Det er da like stor forskjell på menns fingre som på kvinners. Men ringer i stål...? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Butikken kan sikkert gi deg et forslag på vanlig mannestørrelse. 0 Siter
Gjest Vil gifte meg nåå Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det er da like stor forskjell på menns fingre som på kvinners. Men ringer i stål...? Ja de er i stål. Den ene grunnen er at jeg falt helt for de, den andre grunnen er at vi ikke har nok penger til å kjøpe noe bedre enn det ennå. Derfor kjøper vi ny når vi skal gifte oss. Disse ringene blir ikke lagd noe kopier av, og derfor umulig å bytte. Ingen som har litt anelse om hva d ligger på sånn ca? Han har ingen ringer såh.. Tenkte jeg skulle ringe å få han til å måle seg rundt fingeren..noen som har en eller annen lur ide til hva jeg kan finne på, så han ikke fatter mistanke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.