skorpionfisken Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Noen som vet? Er ute etter guttenavn fra Canada. Skal brukes på en valp av en canadisk rase... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 http://www.behindthename.com/ Let der. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 http://www.behindthename.com/ Let der. WOW. Takker for linken, den er kjempefin :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Nenook (Det het hunden til mine vertsforeldre i USA. Den var oppkalt etter en barneTVserie fra inuitenes rike - "Nenook of the North") (Det kan godt være at jeg staver det feil, dog :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 WOW. Takker for linken, den er kjempefin :-) Det var noen her som la den ut en gang! 0 Siter
KaVa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Nenook (Det het hunden til mine vertsforeldre i USA. Den var oppkalt etter en barneTVserie fra inuitenes rike - "Nenook of the North") (Det kan godt være at jeg staver det feil, dog :-) Barre en liten korrigering av mitt forrige innlegg. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 WOW. Takker for linken, den er kjempefin :-) ...men ikke spesielt for Canada... Kanskje engelske eller irske navn er i nærheten...? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det er nok ikke mange guttenavn som er spesifikke for Canada, da må du i så fall finne guttenavn fra kanadiske indianerstammer. Men hva med å gi voffen et kanadisk stedsnavn? Der er det mange fine - bare å ta en titt på et kart, det! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Det er nok ikke mange guttenavn som er spesifikke for Canada, da må du i så fall finne guttenavn fra kanadiske indianerstammer. Men hva med å gi voffen et kanadisk stedsnavn? Der er det mange fine - bare å ta en titt på et kart, det! Jaaa, kanskje det. Kan vel like godt kalle en hund med stedsnavn, som at Beckham kan kalle barna med stedsnavn. *springer for å finne kart* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.