Goliath Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 http://www.journalisten.no/artikkel.asp?GUID={16A48CAC-509B-49D8-B30C-64A399809CE3} Det er jo så man nesten kan lure....? Ikke rart at Staff har gitt sin klient munnkurv. Og så kan og bør man vel også lure på hvorfor Staff og andre (inkl. rettsvesenet) har ilagt denne persons faglige uttalelser noen vekt over hode.....? 0 Siter
favn Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg så det der, jeg og. Herregud, og denne mannen skal liksom ivareta menneskers psyke og rettlede folk i nød. Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til! 0 Siter
Gjest Uteløven Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 off record....jeg har selv et par ganger registrert på utested at Staffs klient er litt vel tørst...kanskje noe mer enn det som er vanlig blant folk... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 En smule paranoid, om ikke annet...? 0 Siter
Goliath Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Jeg så det der, jeg og. Herregud, og denne mannen skal liksom ivareta menneskers psyke og rettlede folk i nød. Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til! "Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til!" he-he....du er inne på noe ytterligere der :-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 off record....jeg har selv et par ganger registrert på utested at Staffs klient er litt vel tørst...kanskje noe mer enn det som er vanlig blant folk... "off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum... 0 Siter
Prozak Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 "off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum... "off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum..." ...og nøyaktig like dustete å henge seg opp i det, slik du gjør... "..................................." 0 Siter
Gjest Uteløven Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 "off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum... Tror du jeg er så dum at jeg mener en "off record" kommentar skal tolkes som en muntlig bruk av samme begrepet overfor en enkeltperson? At du ikke forstod at utsagnet hadde en slags overført humoristisk betydning, gjør at du ikke akkurat imponerer meg med kløkt og visdom. 0 Siter
bassse Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Mannen er nok begge deler Men seriøst, det mediakjøret han gjennomfår nå burde aviser holde seg for god til. Tenk på tønne-saken. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Mannen er nok begge deler Men seriøst, det mediakjøret han gjennomfår nå burde aviser holde seg for god til. Tenk på tønne-saken. Jeg forstår hva du mener, men hvor mange sjanser skal denne mannen få - og hvor mye skal han fø ødelegge før noe blir gjort? Det har jo vært mange "saker" på han tidligere, men intet har hendt og han får fortsette som før. Så her har pressen en misjon, selv om man sikkert kan diskutere om "straffen" er for hard. Det finnes mennesker som tar livet sitt fordi de dømmes for noe de har gjort også. Skulle vi latt være å dømme dem av den grunn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.