Gå til innhold

Psykolog eller psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det der, jeg og.

Herregud, og denne mannen skal liksom ivareta menneskers psyke og rettlede folk i nød.

Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til!

Gjest Uteløven
Skrevet

off record....jeg har selv et par ganger registrert på utested at Staffs klient er litt vel tørst...kanskje noe mer enn det som er vanlig blant folk...

Skrevet

Jeg så det der, jeg og.

Herregud, og denne mannen skal liksom ivareta menneskers psyke og rettlede folk i nød.

Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til!

"Men på den annen side... det har han jo ikke hatt tid og kapasitet til!"

he-he....du er inne på noe ytterligere der :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

off record....jeg har selv et par ganger registrert på utested at Staffs klient er litt vel tørst...kanskje noe mer enn det som er vanlig blant folk...

"off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum...

Skrevet

"off record"?? Rimelig dustete å si på et slikt forum..."

...og nøyaktig like dustete å henge seg opp i det, slik du gjør...

"..................................."

Gjest Uteløven
Skrevet

Tror du jeg er så dum at jeg mener en "off record" kommentar skal tolkes som en muntlig bruk av samme begrepet overfor en enkeltperson? At du ikke forstod at utsagnet hadde en slags overført humoristisk betydning, gjør at du ikke akkurat imponerer meg med kløkt og visdom.

Skrevet

Mannen er nok begge deler :) Men seriøst, det mediakjøret han gjennomfår nå burde aviser holde seg for god til. Tenk på tønne-saken.

Skrevet

Mannen er nok begge deler :) Men seriøst, det mediakjøret han gjennomfår nå burde aviser holde seg for god til. Tenk på tønne-saken.

Jeg forstår hva du mener, men hvor mange sjanser skal denne mannen få - og hvor mye skal han fø ødelegge før noe blir gjort?

Det har jo vært mange "saker" på han tidligere, men intet har hendt og han får fortsette som før.

Så her har pressen en misjon, selv om man sikkert kan diskutere om "straffen" er for hard.

Det finnes mennesker som tar livet sitt fordi de dømmes for noe de har gjort også. Skulle vi latt være å dømme dem av den grunn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...