cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Sikkert. Problemet er bare: Hva om noen som faktisk går på medisiner blir latterliggjort på den måten? Greit nok at de bør holde seg på psykiatri forumet, men dette er jo i bunn og grunn et helsested. "........................................................." *smekk* sa Prozak og trampet avgårde. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 *smekk* sa Prozak og trampet avgårde. ? Sa jeg noe fornærmende? "......................................................" 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ? Sa jeg noe fornærmende? "......................................................" Absolutt ikke, jeg bare morer meg ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Absolutt ikke, jeg bare morer meg ;-) Ok, så du tok ikke poenget altså. "....................................................." 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ok, så du tok ikke poenget altså. "....................................................." Hvilket? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hvilket? Tenkte meg det, ja :-) "........................................." 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tenkte meg det, ja :-) "........................................." Aha, ja, Tenkte meg det, ja ;-) Man insinuerer ikke mot en jente. ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Aha, ja, Tenkte meg det, ja ;-) Man insinuerer ikke mot en jente. ;-) "Man insinuerer ikke mot en jente. ;-)" Å? Hvorfor i all verden gjør man ikke det? :-) "......................................" 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 "Man insinuerer ikke mot en jente. ;-)" Å? Hvorfor i all verden gjør man ikke det? :-) "......................................" Fordi jenter får med seg slikt. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Fordi jenter får med seg slikt. Uhm...ja? Og...? "......................................." 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Uhm...ja? Og...? "......................................." Og hva? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.