Gjest mann på 27 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dama fyller 25 og jeg står foran en utfordring: gave. Skal jeg kjøpe det hun har ved en tilfeldig anledning har sagt at hun har lyst på (bruksting) eller noe mer "romantisk"? Tips til gave? Hva ville du hatt da du fylte 27? 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Cd: Katie Melua, dvd: mr and mrs Smith, skjerf til vinteren, tekopper og god te, parfyme, dusjsåpe og mykt håndkle, en lysestake og lys, fleeceteppe eller en bok (Ulvenatten). 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det hun har sagt hun har lyst på, pluss noe romantisk som et veldig personlig kort eller noe annet billig =) 0 Siter
KaVa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det spørs litt hva "brukstingen" er. Dersom det er f.eks en støvsuger, ville jeg IKKE blitt så veldig glad, nei. Fra mamma og pappa - ja, gjerne. Fra kjæresten: Nei. Dersom det var en mer "unyttig" bruksting (kaffemaskin, f.eks) kunne jeg nok blitt veldig glad. Hva med en kombinasjon? En bruksting hun vil ha, og en (liten) romantisk gave i tillegg? 0 Siter
felina Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Iallfall ikke en bruksting! Et smykke synes jeg ville være fint, eller annet noe som gjør henne (mer) sexy.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Enig med KaVa, det kommer an på hva brukstingen er. Er det en litt luksuspreget bruksting som hun kan hygge seg med så er det helt greit. ) 0 Siter
Speak Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hadde ikke ønsket meg en standard bruksting. I hvertfall ikke BARE det. Du kan jo kjøpe en god masasje-olje og lage et "gavekort" på en masasjekveld. Romatisk og deilig. (Tenn noen lys, behagelig musikk + at du gir henne masasje.) Det tror jeg slår an hos de fleste jenter. Jeg har også alltdi drømt om en natt på et spa-hotel... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Da jeg fylte 25 (5 år siden), fikk jeg en allianse-ring, med en diamant. Perfekt 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Da jeg fylte 25 (5 år siden), fikk jeg en allianse-ring, med en diamant. Perfekt Jeg er overhode ikke i stand til å huske hva jeg fikk til 25-årsdagen min. Ikke for det - jeg har ikke sjangs til å huske hva jeg ga min daværende kjæreste heller... ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg er overhode ikke i stand til å huske hva jeg fikk til 25-årsdagen min. Ikke for det - jeg har ikke sjangs til å huske hva jeg ga min daværende kjæreste heller... ) Vi får være fornøyd med å huske hvilken kjæreste vi hadde når vi var 25 ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg er overhode ikke i stand til å huske hva jeg fikk til 25-årsdagen min. Ikke for det - jeg har ikke sjangs til å huske hva jeg ga min daværende kjæreste heller... ) Du er ei gammel kjærring, du vettu - ingen forventer at du skal huske sååå langt tilbake ;o) Neida - ringen har fyltes med diamanter siden den gang. Har fått 4 i tillegg = en sten for hvert barn + 1 da vi gifta oss. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Du er ei gammel kjærring, du vettu - ingen forventer at du skal huske sååå langt tilbake ;o) Neida - ringen har fyltes med diamanter siden den gang. Har fått 4 i tillegg = en sten for hvert barn + 1 da vi gifta oss. Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå. Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå. Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi. Må vel regnes som verdiøkning på bilen dette vel? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg lurer på om ikke jeg fikk espressomaskin til 27 års dagen. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå. Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi. *ler* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå. Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi. Jeg har 5-str på stenene, så det er vel sånn midt på treet i størrelse. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå. Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi. Hehe, også lurer du fortsatt på hvorfor eksen tilbød seg å ta bilen din på service for deg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hehe, også lurer du fortsatt på hvorfor eksen tilbød seg å ta bilen din på service for deg? Hihi, han vet ikke om det. Ikke samme ex vet du ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hihi, han vet ikke om det. Ikke samme ex vet du ) Ahhh... det var da enda godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.