Gå til innhold

Gave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest mann på 27
Skrevet

Dama fyller 25 og jeg står foran en utfordring: gave.

Skal jeg kjøpe det hun har ved en tilfeldig anledning har sagt at hun har lyst på (bruksting) eller noe mer "romantisk"?

Tips til gave?

Hva ville du hatt da du fylte 27?

Gjest noen ting
Skrevet

Cd: Katie Melua, dvd: mr and mrs Smith, skjerf til vinteren, tekopper og god te, parfyme, dusjsåpe og mykt håndkle, en lysestake og lys, fleeceteppe eller en bok (Ulvenatten).

Skrevet

Det hun har sagt hun har lyst på, pluss noe romantisk som et veldig personlig kort eller noe annet billig =)

Skrevet

Det spørs litt hva "brukstingen" er. Dersom det er f.eks en støvsuger, ville jeg IKKE blitt så veldig glad, nei. Fra mamma og pappa - ja, gjerne. Fra kjæresten: Nei.

Dersom det var en mer "unyttig" bruksting (kaffemaskin, f.eks) kunne jeg nok blitt veldig glad.

Hva med en kombinasjon? En bruksting hun vil ha, og en (liten) romantisk gave i tillegg?

Skrevet

Iallfall ikke en bruksting! Et smykke synes jeg ville være fint, eller annet noe som gjør henne (mer) sexy..

Skrevet

Enig med KaVa, det kommer an på hva brukstingen er. Er det en litt luksuspreget bruksting som hun kan hygge seg med så er det helt greit. :o)

Skrevet

Hadde ikke ønsket meg en standard bruksting. I hvertfall ikke BARE det.

Du kan jo kjøpe en god masasje-olje og lage et "gavekort" på en masasjekveld. Romatisk og deilig. (Tenn noen lys, behagelig musikk + at du gir henne masasje.) Det tror jeg slår an hos de fleste jenter.

Jeg har også alltdi drømt om en natt på et spa-hotel...

Gjest Flystripa
Skrevet

Da jeg fylte 25 (5 år siden), fikk jeg en allianse-ring, med en diamant. Perfekt :)

Skrevet

Da jeg fylte 25 (5 år siden), fikk jeg en allianse-ring, med en diamant. Perfekt :)

Jeg er overhode ikke i stand til å huske hva jeg fikk til 25-årsdagen min. Ikke for det - jeg har ikke sjangs til å huske hva jeg ga min daværende kjæreste heller... :o)

Skrevet

Jeg er overhode ikke i stand til å huske hva jeg fikk til 25-årsdagen min. Ikke for det - jeg har ikke sjangs til å huske hva jeg ga min daværende kjæreste heller... :o)

Vi får være fornøyd med å huske hvilken kjæreste vi hadde når vi var 25 ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Du er ei gammel kjærring, du vettu - ingen forventer at du skal huske sååå langt tilbake ;o)

Neida - ringen har fyltes med diamanter siden den gang. Har fått 4 i tillegg = en sten for hvert barn + 1 da vi gifta oss.

Skrevet

Du er ei gammel kjærring, du vettu - ingen forventer at du skal huske sååå langt tilbake ;o)

Neida - ringen har fyltes med diamanter siden den gang. Har fått 4 i tillegg = en sten for hvert barn + 1 da vi gifta oss.

Dø, Jeg var gift jeg og fikk også diamantring, men de diamantentene var ørsmå.

Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den ringen ligger forresten ned i brekket på bilen min, ramlet av meg når jeg skulle dra opp brekket hihi.

Må vel regnes som verdiøkning på bilen dette vel?

:)

Skrevet

Jeg lurer på om ikke jeg fikk espressomaskin til 27 års dagen. :)

Gjest Flystripa
Skrevet

*ler*

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har 5-str på stenene, så det er vel sånn midt på treet i størrelse.

Skrevet

Hehe, også lurer du fortsatt på hvorfor eksen tilbød seg å ta bilen din på service for deg? ;)

Skrevet

Hehe, også lurer du fortsatt på hvorfor eksen tilbød seg å ta bilen din på service for deg? ;)

Hihi, han vet ikke om det. Ikke samme ex vet du :o)

Skrevet

Hihi, han vet ikke om det. Ikke samme ex vet du :o)

Ahhh... det var da enda godt! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...