Gå til innhold

tror dette er verre enn Bamsemums

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Bamsemums har hva med saken å gjøre?

Flisa viser til en tidligere tråd om det var mulig å spise 10 bamsemums i løpet av ett minutt... :o)

Skrevet

bedre å stappe i seg en pose bamsemums enn å sitte 70 timer på kino mente hun sikkert :o)

Skrevet

Hjelpes meg.... Hadde aldri klart å holde meg våken så lenge.

hare1365380455
Skrevet

Det hadde ikke jeg klart! Tenk å være våken så lenge, og å motta så mange inntrykk på rekke og rad. (Hadde du bamsemums til meg?) :)

Skrevet

Det hadde ikke jeg klart! Tenk å være våken så lenge, og å motta så mange inntrykk på rekke og rad. (Hadde du bamsemums til meg?) :)

Jeg har ikke fått meg til å kjøpe enda jeg! hehe

Skrevet

Jeg skrev om en annen rekord for noen dager sider - regkorden var 10 bamsemums på 1 minutt! :)

Skrevet

Jeg skrev om en annen rekord for noen dager sider - regkorden var 10 bamsemums på 1 minutt! :)

Men i jøssenam, dah! Jeg trodde kollegaen min som fortærte 12 punsjeboller i løpet av en arbeidsdag var konge, jeg! *kvalm*

Gjest teatrika
Skrevet

Hehe, oki det hadde ikke jeg fått med meg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...