flisa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Man bør ta en skikkelig utdannelse - det er skammelig å havne "bak kassa på REMA", med bleket hår med mørk ettervekst og hekladuker i seksjonen. FY! Man skal ha litt driv i seg og kvoteres inn i et styre eller to, og man skal være politisk bevisst og være med i FAU. Man må ikke ha barna i barnehage i 8 timer, hvorfor få barn når man ikke har tid til dem? FY! Man bør velge en mann som har god utdannelse og likevel vil være hjemme og stulle, en som liker fotball og sportsbiler er ikke bra nok! FY! Man må ikke lese Se og Hør eller se såpeserier, man kan bli dum i hodet av det og folk kan jo tro man ikke har omløp i huet. - så rydd unna sånne fra hylla under glassbordet i stua -og legg frem siste utgave av Elle Interiør...når du skal ha party. Party? - det er helt kjerring å ha Tupperwareparty...FY! Man må godta det lærere og barnehagepersonell sier om ens eget barn - de vet best - de er pedagoger - så hold kjeft - og ikke syns synd på ungen din som sitter uten strømpebukse i regndressen i en vannpytt. - SIPPE! Å være gravid er ikke noen sykdom -så det er bare å bite tenna sammen og holde ut! ! Smør ikke mat til mannen! - det kan fort bli sett på som at han har taket på deg, og dominerer deg - egentlig bør du ikke gjøre stort i huset - du er da ingen husmor fra 50-tallet! Hør ikke på Ole Ivars - er du gæærn? Ha alltid friske urter i en krukke om noen venninner skulle stikke innom - og server da straks en Latte. Reimaklær? - Ja, selvsagt! HA! (Hva fanken er det? - vet du det ikke - ikke spør -da driter du deg ut!) Hold kroppen din i form! - men ikke med hormonstaver! - det er kjerring å gå med staver - ta i alle fall på deg hettegenser og gå når det er mørkt! Spis aldri det du har lyst på offentlig - og MÅ du spise noe på McDonalds så hold en lang tale om at dette gjør du bare en gang hvert 5.år - og for barnas skyld... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hva skal jeg si til hu som har blomsterpotte på TVen, barberer mannen sin hver dag, følger han til bussen, pynter seg når han skal komme hjem, og masserer føttene hans om kvelden? 0 Siter
flisa Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Hva skal jeg si til hu som har blomsterpotte på TVen, barberer mannen sin hver dag, følger han til bussen, pynter seg når han skal komme hjem, og masserer føttene hans om kvelden? hun er sikkert 62 år, som min mor :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Kjempebra innlegg, men jeg blir litt skamfull, for jeg kjenner at jeg har litt fordommer jeg også, om ikke så veldig da;) 0 Siter
flisa Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Kjempebra innlegg, men jeg blir litt skamfull, for jeg kjenner at jeg har litt fordommer jeg også, om ikke så veldig da;) Ja- ikke sant? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 *Hehe* Det gode med å bli litt eldre er at man stadig mer gjør som man vil og driter i hva andre mener og synes om det. ) Men jeg plager ingen da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hva skal jeg si til hu som har blomsterpotte på TVen, barberer mannen sin hver dag, følger han til bussen, pynter seg når han skal komme hjem, og masserer føttene hans om kvelden? Hvis mannen setter pris på det og vet å takke henne for det, evt. gjør noe til gjengjeld og ikke tar det for gitt, og hun gjør det fordi hun liker det så er det jo bare koselig! ) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hvis mannen setter pris på det og vet å takke henne for det, evt. gjør noe til gjengjeld og ikke tar det for gitt, og hun gjør det fordi hun liker det så er det jo bare koselig! ) PSST: jeg tror han er flau! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 hun er sikkert 62 år, som min mor :-) Nei. Ca 35. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Huffda.... Men hva ER "Reimaklær?" Og er det ikke jålete med interiørblader, da? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Nei. Ca 35. Hun burde flytte blomsterpotta fra tv'n - det er FY, det! For alvor. For når du vanner den, kan det søle nedi der og det var den tv'n. 0 Siter
flisa Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Hun burde flytte blomsterpotta fra tv'n - det er FY, det! For alvor. For når du vanner den, kan det søle nedi der og det var den tv'n. HUff, hva skal jeg si...jeg har ikke planter jeg - - 0 Siter
cecily Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Huffda.... Men hva ER "Reimaklær?" Og er det ikke jålete med interiørblader, da? Absolutt ikke jålete med interiørblader. Abonnerer på Bonytt, jeg såh! c",) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Absolutt ikke jålete med interiørblader. Abonnerer på Bonytt, jeg såh! c",) Ja, bonytt er vel straight og nyttig, det tenkte jeg ikkke på. Men.. var det elle interiør??.. Det er vel litt jålete kanskje. 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, bonytt er vel straight og nyttig, det tenkte jeg ikkke på. Men.. var det elle interiør??.. Det er vel litt jålete kanskje. Nå skjønte jeg den *treg* Kjøper ikke Elle interiør, nei. 0 Siter
favn Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I den første tiden min på dol, grublet jeg endel på hvorfor det var så mange som var opptatt av det kurdiske arbeiderpartiet. 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Nå skjønte jeg den *treg* Kjøper ikke Elle interiør, nei. Det gjør jeg!! *JÅLETE* ...men det er en del av jobben min da...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 I den første tiden min på dol, grublet jeg endel på hvorfor det var så mange som var opptatt av det kurdiske arbeiderpartiet. hæ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.