Gå til innhold

Heretter skal jeg begynne å si:

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

- Unnskyld meg, jeg skal bare henge opp klær jeg.

eller

- Unnskyld meg, jeg skal bare tørke litt støv.

eller

- Ynnskyld meg, men jeg setter inn middagstallerekene jeg.

For hver ting jeg skal gjøre, skal jeg starte med Ynnskyld meg, men jeg skal bare......

DA blir det kanskje lagt merke til.

Dette gjør mannen min nemlig, og jeg kan ikke unngå å legge merke til at han faktisk gjør noe;)

Skrevet

Problemet er at da blir du gående rundt og si "unnskyld meg, jeg skal bare...." hele dagen, ikke sant? ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Problemet er at da blir du gående rundt og si "unnskyld meg, jeg skal bare...." hele dagen, ikke sant? ;-)

Det kan bli litt slitsomt ja;)

Skrevet

Og hvis du skal gjore flere ting pa en gang, hva da? Unnskyld meg jeg skal sette en tallerken inn i oppvaskemaskinen, vanne en blomst, skrive beskjed til barnehagen, ta ut noe til middag fra fryseren, pusse kjokkenvinduet, lage kaffe, stryke en skjorte, slippe ut katten, si hei til tenaringen osv. osv., eller vil du si unnskyld meg foran hver enkelt ting:) Da tier du aldri hele dagen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og hvis du skal gjore flere ting pa en gang, hva da? Unnskyld meg jeg skal sette en tallerken inn i oppvaskemaskinen, vanne en blomst, skrive beskjed til barnehagen, ta ut noe til middag fra fryseren, pusse kjokkenvinduet, lage kaffe, stryke en skjorte, slippe ut katten, si hei til tenaringen osv. osv., eller vil du si unnskyld meg foran hver enkelt ting:) Da tier du aldri hele dagen.

Nei, men jeg skal gjøre det likevel; så får han se hvor irriterende det er;)

Men jeg har glemt meg bort litt allerede.

Han bare ler av meg forresten;o)

Skrevet

Herlig! Det har kanskje en virkning uansett..

Skrevet

Han ler utenpå, ja. Men inni seg har han superdårlig samvittighet, fordi han endelig ser hvor mye mer enn ham du gjør :D

Det virker, KK, det virker...!

Skrevet

Si "unnskyld" i så fall da, ikke "ynnskyld". Det er en irriterende feil

synes

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Si "unnskyld" i så fall da, ikke "ynnskyld". Det er en irriterende feil

synes

Jeg vet det.

Jeg startet så fint ser du, og feilet etterhvert. Dette vet jeg da, og den feilen var grov;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...