Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 - Unnskyld meg, jeg skal bare henge opp klær jeg. eller - Unnskyld meg, jeg skal bare tørke litt støv. eller - Ynnskyld meg, men jeg setter inn middagstallerekene jeg. For hver ting jeg skal gjøre, skal jeg starte med Ynnskyld meg, men jeg skal bare...... DA blir det kanskje lagt merke til. Dette gjør mannen min nemlig, og jeg kan ikke unngå å legge merke til at han faktisk gjør noe;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Problemet er at da blir du gående rundt og si "unnskyld meg, jeg skal bare...." hele dagen, ikke sant? ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Problemet er at da blir du gående rundt og si "unnskyld meg, jeg skal bare...." hele dagen, ikke sant? ;-) Det kan bli litt slitsomt ja;) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Og hvis du skal gjore flere ting pa en gang, hva da? Unnskyld meg jeg skal sette en tallerken inn i oppvaskemaskinen, vanne en blomst, skrive beskjed til barnehagen, ta ut noe til middag fra fryseren, pusse kjokkenvinduet, lage kaffe, stryke en skjorte, slippe ut katten, si hei til tenaringen osv. osv., eller vil du si unnskyld meg foran hver enkelt ting:) Da tier du aldri hele dagen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Og hvis du skal gjore flere ting pa en gang, hva da? Unnskyld meg jeg skal sette en tallerken inn i oppvaskemaskinen, vanne en blomst, skrive beskjed til barnehagen, ta ut noe til middag fra fryseren, pusse kjokkenvinduet, lage kaffe, stryke en skjorte, slippe ut katten, si hei til tenaringen osv. osv., eller vil du si unnskyld meg foran hver enkelt ting:) Da tier du aldri hele dagen. Nei, men jeg skal gjøre det likevel; så får han se hvor irriterende det er;) Men jeg har glemt meg bort litt allerede. Han bare ler av meg forresten;o) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Nei, men jeg skal gjøre det likevel; så får han se hvor irriterende det er;) Men jeg har glemt meg bort litt allerede. Han bare ler av meg forresten;o) Herlig! Det har kanskje en virkning uansett.. 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nei, men jeg skal gjøre det likevel; så får han se hvor irriterende det er;) Men jeg har glemt meg bort litt allerede. Han bare ler av meg forresten;o) Han ler utenpå, ja. Men inni seg har han superdårlig samvittighet, fordi han endelig ser hvor mye mer enn ham du gjør Det virker, KK, det virker...! 0 Siter
laban Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Si "unnskyld" i så fall da, ikke "ynnskyld". Det er en irriterende feil synes 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Si "unnskyld" i så fall da, ikke "ynnskyld". Det er en irriterende feil synes Jeg vet det. Jeg startet så fint ser du, og feilet etterhvert. Dette vet jeg da, og den feilen var grov;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.