Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg kjøpte meg den fine høyhalsa genseren. Nå skulle jeg ta den ut av vaskemaskina, og den passer ikke 4-åringen en gang, men kanskje til dukka hennes. Jeg mente da vitterlig at jeg satte den på 30 grader. Grrrrrrrrrr, så irriterende. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hehe, det der har jeg gjort så mange ganger at jeg rett og slett ikke kan kjøpe gensere av den typen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Etter noen sånne runder lærer man seg å sjekke vaskelappen FØR man handler Klær som må renses eller er nesten umulige å vaske blir ikke med hjem - ferdig med den saken! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Etter noen sånne runder lærer man seg å sjekke vaskelappen FØR man handler Klær som må renses eller er nesten umulige å vaske blir ikke med hjem - ferdig med den saken! Samme her. Det første jeg gjør når jeg skal kjøpe klær er å se på vaskelappen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hehe, det der har jeg gjort så mange ganger at jeg rett og slett ikke kan kjøpe gensere av den typen. Men,den var så fiiiin. *Sukk* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det er kjempeirriterende ja, når klærne blir ødelagt i vask. Har irritert meg et par ganger 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Men,den var så fiiiin. *Sukk* Må aldri kjøpe klær som ikke tåler 40 graders vask! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det er kjempeirriterende ja, når klærne blir ødelagt i vask. Har irritert meg et par ganger Ja, det er det. Var sikker på at det skulle gå bra med 30 grader da. Må ha blingsa litt, tror jeg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 du kan prøve å legge den i vann med balsam, og så forsiktig etter en stund tøye den ut.. med mindre den er forbi all redning da..vet bare at det funker på ullgensre som har krympa 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, det er det. Var sikker på at det skulle gå bra med 30 grader da. Må ha blingsa litt, tror jeg. Jeg har også krympet ullgensere på 30 grader, sukk... Men det er visst forskjell på ullprogram på 30 grader og vanlig vaskeprogram på 30 grader 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 du kan prøve å legge den i vann med balsam, og så forsiktig etter en stund tøye den ut.. med mindre den er forbi all redning da..vet bare at det funker på ullgensre som har krympa Den er forbi all redning ja. Den er på størrelse med en dukkegenser. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Den er forbi all redning ja. Den er på størrelse med en dukkegenser. hehe, huff! er så surt når sånt skjer! tør aldri å vaske sånne gensre i maskina nå lengre jeg, tør nesten i d heletatt ikke vaske slike, så har nesten slutta å kjøpe de.. synn at det skal være sånn,for det er jo så fine gensre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.