Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kjøpte meg den fine høyhalsa genseren. Nå skulle jeg ta den ut av vaskemaskina, og den passer ikke 4-åringen en gang, men kanskje til dukka hennes.

Jeg mente da vitterlig at jeg satte den på 30 grader. Grrrrrrrrrr, så irriterende.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det der har jeg gjort så mange ganger at jeg rett og slett ikke kan kjøpe gensere av den typen. :)

Gjest Persille
Skrevet

Etter noen sånne runder lærer man seg å sjekke vaskelappen FØR man handler :)

Klær som må renses eller er nesten umulige å vaske blir ikke med hjem - ferdig med den saken!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Etter noen sånne runder lærer man seg å sjekke vaskelappen FØR man handler :)

Klær som må renses eller er nesten umulige å vaske blir ikke med hjem - ferdig med den saken!

Samme her. Det første jeg gjør når jeg skal kjøpe klær er å se på vaskelappen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, det der har jeg gjort så mange ganger at jeg rett og slett ikke kan kjøpe gensere av den typen. :)

Men,den var så fiiiin.

*Sukk*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det er kjempeirriterende ja, når klærne blir ødelagt i vask. Har irritert meg et par ganger

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men,den var så fiiiin.

*Sukk*

Må aldri kjøpe klær som ikke tåler 40 graders vask! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er kjempeirriterende ja, når klærne blir ødelagt i vask. Har irritert meg et par ganger

Ja, det er det. Var sikker på at det skulle gå bra med 30 grader da. Må ha blingsa litt, tror jeg.

lalala1365380457
Skrevet

du kan prøve å legge den i vann med balsam, og så forsiktig etter en stund tøye den ut.. med mindre den er forbi all redning da..vet bare at det funker på ullgensre som har krympa

Skrevet

Ja, det er det. Var sikker på at det skulle gå bra med 30 grader da. Må ha blingsa litt, tror jeg.

Jeg har også krympet ullgensere på 30 grader, sukk... Men det er visst forskjell på ullprogram på 30 grader og vanlig vaskeprogram på 30 grader :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

du kan prøve å legge den i vann med balsam, og så forsiktig etter en stund tøye den ut.. med mindre den er forbi all redning da..vet bare at det funker på ullgensre som har krympa

Den er forbi all redning ja.

Den er på størrelse med en dukkegenser.

lalala1365380457
Skrevet

Den er forbi all redning ja.

Den er på størrelse med en dukkegenser.

hehe, huff! er så surt når sånt skjer! tør aldri å vaske sånne gensre i maskina nå lengre jeg, tør nesten i d heletatt ikke vaske slike, så har nesten slutta å kjøpe de.. synn at det skal være sånn,for det er jo så fine gensre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...