Gå til innhold

Stakkars fugler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare vent. Nå kommer det snart en turbohjerne og mener du er idiot som bryr deg om dyreplageri når det finnes mennesker som ikke har det bra :-/

"..................................................."

Skrevet

Dessverre virker det som folk i de fleste asiatiske land har lite respekt for dyrs lidelser. Akkurat disse endene henger nok forhåpentligvis ikke mange timene før de blir solgt, men det er utrolig mye snusk som skjer i asiatiske land som man egentlig ikke har lyst å vite om engang :/

Skrevet

Bare vent. Nå kommer det snart en turbohjerne og mener du er idiot som bryr deg om dyreplageri når det finnes mennesker som ikke har det bra :-/

Tja, enhver turbohjerne burde da skjønne at man kan bry seg om begge deler :) Men i forhold til mye annet som skjer med dyr i Kina er ikke oppheng av ender noe å bry seg med spør du meg.

Skrevet

Tja, enhver turbohjerne burde da skjønne at man kan bry seg om begge deler :) Men i forhold til mye annet som skjer med dyr i Kina er ikke oppheng av ender noe å bry seg med spør du meg.

"Tja, enhver turbohjerne burde da skjønne at man kan bry seg om begge deler :)"

Ja, man burde det. Men alle gjør ikke det. Vi husker vel alle haugevis av tråder hvor en bestemt person har anklaget folk som støtter dyrebestkyttelsen etc. for å mene at hundene og kattene er mer verdt enn gatebarna i latvia, for å være nazister og det som værre er.

"Men i forhold til mye annet som skjer med dyr i Kina er ikke oppheng av ender noe å bry seg med spør du meg."

Det blir også litt feil, mener jeg, å måle ting mot hverandre på den måten. Det blir som om jeg ikke skulle anmelde naboen som blå bikkja si, fordi en nabo litt lenger unna både slår, sparker og kvæler hesten sin. Men når det gjelder behandlingen av dyr i Kina og mange andre land, så har du selvfølgelig rett.

".............................................."

Skrevet

"Tja, enhver turbohjerne burde da skjønne at man kan bry seg om begge deler :)"

Ja, man burde det. Men alle gjør ikke det. Vi husker vel alle haugevis av tråder hvor en bestemt person har anklaget folk som støtter dyrebestkyttelsen etc. for å mene at hundene og kattene er mer verdt enn gatebarna i latvia, for å være nazister og det som værre er.

"Men i forhold til mye annet som skjer med dyr i Kina er ikke oppheng av ender noe å bry seg med spør du meg."

Det blir også litt feil, mener jeg, å måle ting mot hverandre på den måten. Det blir som om jeg ikke skulle anmelde naboen som blå bikkja si, fordi en nabo litt lenger unna både slår, sparker og kvæler hesten sin. Men når det gjelder behandlingen av dyr i Kina og mange andre land, så har du selvfølgelig rett.

".............................................."

Joda, men av typen "se på dette bildet fra Kina hvordan de mishandler dyr" var dette av det mindre provoserende slaget.

Men uansett, de rette instanser burde presset på for å få Kina til å gjennomføre en radikal lovgivningsendring hva dyrs rettigheter angår. Det virker som om hele landet ser på dyr som ingenting annet enn biologiske maskinerier.

Skrevet

Der sa du akkurat det jeg satt og tenkte på......

Skrevet

Joda, men av typen "se på dette bildet fra Kina hvordan de mishandler dyr" var dette av det mindre provoserende slaget.

Men uansett, de rette instanser burde presset på for å få Kina til å gjennomføre en radikal lovgivningsendring hva dyrs rettigheter angår. Det virker som om hele landet ser på dyr som ingenting annet enn biologiske maskinerier.

Kina er et av de grusomste landene også når det gjelder menneskerettigheter, og fortjener ingen respekt. At f.eks. ikke hver eneste utøver har boikottet OL som skal avholdes der, og at de i det hele tatt har fått OL, gjør at jeg har mistet fullstendig respekten for det.

Petrine Eiffel
Skrevet

Det er vel LITT unntaktstilstand når det gjelder fugler om dagen, vil jeg tro! Ha i hjel dem, så vi slipper den varslede fugleinfluensa-pandemien!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...