Gå til innhold

Beste øyevippe-tang?

Anbefalte innlegg

Gjest snart brud
Skrevet

Hei,

har vært borti utallige elendige vippe-tenger...Finns det egentlig en som virkelig fungerer? Har noen av dere prøvd "the eyelash -curler"? -

Håper på tips!

Skrevet

Jeg har ei elektrisk vippetang, dvs. den delen vippene ligger på varmes opp elektronisk. Funker kjempebra. Vet dessverre ikke hvor du kan få skaffet en sånn, har fått min i gave...

Skrevet

Jeg har ei elektrisk vippetang, dvs. den delen vippene ligger på varmes opp elektronisk. Funker kjempebra. Vet dessverre ikke hvor du kan få skaffet en sånn, har fått min i gave...

Vet du om det funker selv om vippene av natur er rette som synåler? Iallfall de lengste. Er redd de detter av hvis jeg begynner å dille med dem. Har alltid vært rette og gjenstridige, men sorte heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...