Gjest snart brud Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hei, har vært borti utallige elendige vippe-tenger...Finns det egentlig en som virkelig fungerer? Har noen av dere prøvd "the eyelash -curler"? - Håper på tips! 0 Siter
Mañana Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har ei elektrisk vippetang, dvs. den delen vippene ligger på varmes opp elektronisk. Funker kjempebra. Vet dessverre ikke hvor du kan få skaffet en sånn, har fått min i gave... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har ei elektrisk vippetang, dvs. den delen vippene ligger på varmes opp elektronisk. Funker kjempebra. Vet dessverre ikke hvor du kan få skaffet en sånn, har fått min i gave... Vet du om det funker selv om vippene av natur er rette som synåler? Iallfall de lengste. Er redd de detter av hvis jeg begynner å dille med dem. Har alltid vært rette og gjenstridige, men sorte heldigvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.