Gå til innhold

Fy faen for noen svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gi dem maxstraff!
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109149

Så var det utlendinger igjen, jeg begynner å få nok!NOK!

Huff, stakkars jente:(

Man blir ikke med utlendinger hjem, man tar ikke stoff, nei da!men det gir ingen menn rett til å voldta,disse svina er jo skadd i hodet, send dem ut!((sint))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Strafferammen er 21 år.

Jeg lurer på hva de får.

Skal vi gjette?

4-6 år? Ute etter 2-3?

Det er sykt.

Skrevet

Strafferammen er 21 år.

Jeg lurer på hva de får.

Skal vi gjette?

4-6 år? Ute etter 2-3?

Det er sykt.

Hvis ikke disse får maksimal straff - dvs 21 år, hva er da poenget med en såpass høy strafferamme?

Men jeg er stygt redd for at du nesten får helt rett SDD....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis ikke disse får maksimal straff - dvs 21 år, hva er da poenget med en såpass høy strafferamme?

Men jeg er stygt redd for at du nesten får helt rett SDD....

Jeg husker det satt en dame på Holmgang. Hun var voldtatt på det groveste i en kjeller, voldteksmannen hadde kvalt henne til han trodde hun var død, hun spilte til slutt død, så gikk han og kom så tilbake for å forsikre seg om at hun var død, noe han trodde hun var, før han forlot det han trodde var en brutalt voldtatt og drept dame.

Han ble dømt for hele pakka.

4,5 år fikk han, og det var da den strengeste voldteksdommen som var gitt i Norge, selv om maksstraffen var langt høyere, og voldtekten ble betegnet som særdeles brutal.

Hvorfor han bare fikk halve straffen kunne ingen av politikerne svare på, men de mente fyren hadde fått en streng straff - fordi det var den strengeste straffen som noensinne var gitt i Norge for den typen forbrytelse.

Husker hun dama lurte på hva som måtte til for å få maksstraffen...

Så jeg er stygt redd jeg får rett jeg også, noe som er sykt.

Skrevet

Skulle faen meg ha skjært av dem godsaken, før de ble sendt på hue og rævva ut av landet.

Det ender med at de ikke får straff omtrent heller. Straffen for slike overgrep er latterlig lav.

Skrevet

Jeg husker det satt en dame på Holmgang. Hun var voldtatt på det groveste i en kjeller, voldteksmannen hadde kvalt henne til han trodde hun var død, hun spilte til slutt død, så gikk han og kom så tilbake for å forsikre seg om at hun var død, noe han trodde hun var, før han forlot det han trodde var en brutalt voldtatt og drept dame.

4,5 år fikk han, og det var da den strengeste voldteksdommen som var gitt i Norge, selv om maksstraffen var langt høyere, og voldtekten ble betegnet som særdeles brutal.

Hvorfor han bare fikk halve straffen kunne ingen av politikerne svare på, men de mente fyren hadde fått en streng straff - fordi det var den strengeste straffen som noensinne var gitt i Norge for den typen forbrytelse.

What?

Heia Norge, altså.

Skrevet

Å! Jeg husker jeg så det der på Holmgang. Det er jo helt grusomt!

Skrevet

Det her er innvandrere/flykninger/asylsøkere, er det ikke? Finnes det et eneste argument for å ikke sende dem tilbake til kurdistan/tyrkia? Joda, menneskerettslig gjør det nok det. Men de fortjener jo absolutt ikke et fengselsopphold i Norge. Spørsmålet er om det de fortjener skal veie tyngre enn menneskerettigheter på et generellt plan.

"...................................................."

Skrevet

Voldtekter har tradisjonelt lav strafferamme (i Norge). At omstendighetene rundt en voldtekt (frihetsberøvelse, trusler, annen vold) ikke virker skjerpende, er det vel bare Gud og dommerne som har noen forklaring på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...