Gjest Ja da, vet jeg er uvitende Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Noen her som vet hvor jeg får kjøpt billakk på spray boks ? Verksted eller bilforretning ? 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Et sted som selger bilrekvisita har som regel også billakk på sprayboks. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bor du i Oslo, så dra til St.hanshaugens fargehandel (ved ullevålsveien). (Kanskej de heter "billakkspesialisten" også) De er spesialister, og billigere enn bilverksteder (som ofte må bestille rett farge også.. tar tid) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Du har fått noen tips om hvor du får kjøpt dette, så jeg har ikke noe nytt å komme med. Men lakktypen du skal ha til bilen din står på et skilt i motorrommet ditt, hvis du ikke vet det:-) Med forbehold om at du har original lakk eller at den er lakkert opp igjen med samme farge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.