Gjest glad_slanker Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nå har jeg slanket meg i litt over ei uke og har gått ned 3 kg. Helt sprøtt. Men noe av det jeg merker best er huden min. Jeg har mye penere og mindre uren hud og mindre kviser enn det jeg hadde for bare ei uke siden. Håper at om jeg fortsetter med grønnsaker og fruktspisingen og sunn mat at jeg kanskje blir helt bra. bare et lite tips til de som har prøvd ALT mot uren hud 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer, det må være deilig:-) Husk på at i starten når du begynner å trene så mister du ofte mye vann i kroppen. Vekta kan derfor gå endel ned helt i begynnelsen. Etterhvert vil du merke at vekta ikke går særlig ned i perioder. Da gjelder det å ikke gi opp! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer, så flott! Selv har jeg eksem, og merker at den blir verre i perioder jeg spiser mye fett og sukker. Når jeg spiser sunt og godt, er også eksemen mye bedre. ;o) Men pass nå på at du får i deg _nok_ mat, da. Fort gjort å bli overivrig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.