Gå til innhold

utrolig deilig uke

Anbefalte innlegg

Gjest glad_slanker
Skrevet

Nå har jeg slanket meg i litt over ei uke og har gått ned 3 kg. Helt sprøtt. Men noe av det jeg merker best er huden min. Jeg har mye penere og mindre uren hud og mindre kviser enn det jeg hadde for bare ei uke siden. Håper at om jeg fortsetter med grønnsaker og fruktspisingen og sunn mat at jeg kanskje blir helt bra.

bare et lite tips til de som har prøvd ALT mot uren hud

Skrevet

Gratulerer, det må være deilig:-)

Husk på at i starten når du begynner å trene så mister du ofte mye vann i kroppen. Vekta kan derfor gå endel ned helt i begynnelsen. Etterhvert vil du merke at vekta ikke går særlig ned i perioder. Da gjelder det å ikke gi opp!

Skrevet

Gratulerer, så flott!

Selv har jeg eksem, og merker at den blir verre i perioder jeg spiser mye fett og sukker. Når jeg spiser sunt og godt, er også eksemen mye bedre. ;o)

Men pass nå på at du får i deg _nok_ mat, da. Fort gjort å bli overivrig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...