Gjest ikkjenu Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ååhhh jeg blir så frustrert!!! Jeg jobber i en liten bedrift med 6 ansatte hvor sjefen er en alkoholisert hisseigpropp:( Jeg er så lei av å gå på tå hev fordi jeg ikke vet hvor man har han,han er humørsyk og småsint hele tiden. Jobber vokser ikke på trær,og jeg trives godt i jobben min---hadde det ikke vært for han. Må jeg bare akseptere at det er slik eller?? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det finnes regler for drikking på jobben. Men er han også ansatt eller er han selvstendig? Er han det første så er det mye du kan gjøre, men er han selvstedendig blir det verre. Selv om reglene sånn sett er like. 0 Siter
Speak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har også hatt en hissigpropp til sjef. Alle gikk på tå hev for han uten meg. Jeg orket ikke. (Var bare en kveldsjobb) Flere år senere (etter jeg hadde sluttet) snakket jeg med han, og da bemerket han akkurat dette. Og han hadde tatt det positiv opp faktisk. Jeg sa rett ut at dette kan jeg ikke diskutere med deg akkurat nå da du er i det humøret. Vi får ta det senere. Så det kan nytte å være åpen, ærlig og rett fram. (Men aldri si noe dumt, bare vik fra han om det ikke fungerer der og da.) 0 Siter
Gjest ikkjenu Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det finnes regler for drikking på jobben. Men er han også ansatt eller er han selvstendig? Er han det første så er det mye du kan gjøre, men er han selvstedendig blir det verre. Selv om reglene sånn sett er like. Han drikker ikke på jobben,men er ute på pub HVER kveld,hele uken gjennom.Fyllesyk på jobben,antar jeg.Han er selvstendig. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Han drikker ikke på jobben,men er ute på pub HVER kveld,hele uken gjennom.Fyllesyk på jobben,antar jeg.Han er selvstendig. Da er det ikke så lett å gjøre noe med dette. Hvis ikke bedriften er stor da, så tillitsmenn kan ta det opp som et generelt problem. Du kan jo ta det opp i en medarbeidersamtale hvis dere har det og hvis du tør. Men det er jo visse farer med å ta det opp. Han kan jo ødelegge arbeidsplassen for deg. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hvis han eier arbeidsplassen er det ikke stort annet å gjøre enn å finne seg en annen jobb. Om ikke dette er en arbeidsplass som ellers går så det suser med mye overskudd, så vil han nok drikke den i senk uansett. Da er det bedre å jobbe en annen plass når det skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.