lalala1365380457 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 åhhh det er så deilig med internett igjen! har vært uten det i 1&1/2uke nå, pga TREGE nextgentel som skulle sende oss ny boks forje _mandag_..denne kom da sent igår.. og dette midt oppi leilighetskjøp med budrunde, flyttesjau, med 1000telefoner og ringe (jodda, vi har IP-telefon, så vi har også vært uten telefon så lenge), 1000 ting å sjekke på nett og greier og greier =) så nå sitter jeg her nesten rådvill og prøver å huske på alt jeg skal surfe på og alle jeg må ringe, hehe =D 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ja jeg sier bare; nextgentel= møkkelendi!!! vi venta i 2 mnd på nett fra de, men de kom aldri , så vi bestillte med noen andre. den dagen de skulle komme å legge inn nett til oss, ringte nextgentel og sa de kom om et par dager. enda vi hadde sagt de opp!!!! haha, for et møkkaselskap! det er ikke annet å vente de får sann kritikk når de er dårrligst av alle på kundebehandling! nei takke meg til seriøse selskaper:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ja jeg sier bare; nextgentel= møkkelendi!!! vi venta i 2 mnd på nett fra de, men de kom aldri , så vi bestillte med noen andre. den dagen de skulle komme å legge inn nett til oss, ringte nextgentel og sa de kom om et par dager. enda vi hadde sagt de opp!!!! haha, for et møkkaselskap! det er ikke annet å vente de får sann kritikk når de er dårrligst av alle på kundebehandling! nei takke meg til seriøse selskaper:) Det fantastiske er at, uansett hvor mye offentlig kritikk de får, så ser de ikke ut til å løfte en finger for å forbedre seg. "................................................." 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 ja jeg sier bare; nextgentel= møkkelendi!!! vi venta i 2 mnd på nett fra de, men de kom aldri , så vi bestillte med noen andre. den dagen de skulle komme å legge inn nett til oss, ringte nextgentel og sa de kom om et par dager. enda vi hadde sagt de opp!!!! haha, for et møkkaselskap! det er ikke annet å vente de får sann kritikk når de er dårrligst av alle på kundebehandling! nei takke meg til seriøse selskaper:) huff..ja skjønner ærlig talt ikke at det går an.. har tenkt å klage til de, synes vi skal slippe å betale for nettet 1 mnd (ikke bare den tiden vi var uten, pga vi også gikk glipp av IP-telefonen, og har månedsavgift på denne,samt måtte bruke mobil isteden).. har klaget på ting fra de før, da har de satt opp hastigheten vår en periode, men dette holder ikke denne gangen, trenger jo rett og slett ikke bedre hastighet =/ 0 Siter
Gjest dette funderer jeg på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 huff..ja skjønner ærlig talt ikke at det går an.. har tenkt å klage til de, synes vi skal slippe å betale for nettet 1 mnd (ikke bare den tiden vi var uten, pga vi også gikk glipp av IP-telefonen, og har månedsavgift på denne,samt måtte bruke mobil isteden).. har klaget på ting fra de før, da har de satt opp hastigheten vår en periode, men dette holder ikke denne gangen, trenger jo rett og slett ikke bedre hastighet =/ jeg synes dere bør klage alt dere makter. og forlange å slippe å betale for en stund, evt sende regning på det dere har brukt fra mobilen den tiden dere var uten ip-telefon. for dette holder bare ikke. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 jeg synes dere bør klage alt dere makter. og forlange å slippe å betale for en stund, evt sende regning på det dere har brukt fra mobilen den tiden dere var uten ip-telefon. for dette holder bare ikke. ja, har sendt en mail nå! sa vi ønsket en form for kompensasjon i og med alle utgiftene vi fikk, og at vi ble uten internett i 1&1/2 uke pga feil fra deres side. så nå er det vel bare å vente å se.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.