Gå til innhold

Lookfantastic og strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest ny i gamet
Skrevet

Er det noen son handler på disse? Er det billig og bra? Slipper en å betale toll?

Er det mest hårgreier på lookfantastic og sminke/parfyme på strawberrynet? Evt hvis de har det samme hvor er det billigst?

Er det andre liknende dere anbefaler?

Gjest amparro
Skrevet

SkinStore.com handler jeg mye på. Veldig bra side. Jeg har bare betalt toll en gang, det er tilfeldig om en må det eller ikke. Det har iallefall jeg hørt.

Gjest papirtiger
Skrevet

Gode erfaringer med begge. Nei, du må betale MOMS hvis varen koster mer enn 200. Strawberrynet har riktignok en ordning som betaler tilbake avgifter.

Selv liker jeg strawberrynet best, siden det er gratis frakt. Men de har nokså forskjellig varesortiment.

Skrevet

Har bare handla hos Strawberrynet. Lookfantastic syns jeg har mest hårprodukt og jeg bruker ikke de hudseriene de har. Veldig fornøyd med Strawberrynet

Skrevet

Gode erfaringer med begge. Nei, du må betale MOMS hvis varen koster mer enn 200. Strawberrynet har riktignok en ordning som betaler tilbake avgifter.

Selv liker jeg strawberrynet best, siden det er gratis frakt. Men de har nokså forskjellig varesortiment.

Jeg bare lurte på hvordan det med toll og moms fungerer.Må jeg ordne det selv eller?

Kunne du vært snill og forklare meg det?

Jeg har vært inne på strawberry flere ganger og mye av tingene jeg bruker finner jeg der til sterkt reduserte priser så det hadde vært greit i kunne bestille derifra:-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg bare lurte på hvordan det med toll og moms fungerer.Må jeg ordne det selv eller?

Kunne du vært snill og forklare meg det?

Jeg har vært inne på strawberry flere ganger og mye av tingene jeg bruker finner jeg der til sterkt reduserte priser så det hadde vært greit i kunne bestille derifra:-)

Denne linken er informativ: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=146376

Og denne http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/178/1/3/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...