Gå til innhold

Mer om den mislykkede innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvis jeg tolker deg rett, så foretrekker du at de banker opp kona der de er fremfor å gjøre det her i Norge?

For meg er problemet at noen menn bruker vold - ikke hvor de er når de gjør det.

Da tolker du meg feil, og jeg ser ikke hvor du henter det sysnpunktet fra.

Det jeg mener kommer klart frem i forrige svar til deg.

Gjest Flabber
Skrevet

Da tolker du meg feil, og jeg ser ikke hvor du henter det sysnpunktet fra.

Det jeg mener kommer klart frem i forrige svar til deg.

For å si det på en annen måte:

Stopper du denne volden ved å nekte folk å bosette seg i Norge?

Eller tror vi at volden fortsetter, men bare et annet sted?

Skrevet

Gleder meg til å høre svar på denne tråden. Her synes jeg faktisk en viss Karl har mange gode meninger.....

Hvem er Karl?

Skrevet

Stopper du denne volden ved å nekte folk å bosette seg i Norge?

Eller tror vi at volden fortsetter, men bare et annet sted?

"Stopper du denne volden ved å nekte folk å bosette seg i Norge?"

Siden mye av denne volden skyldes tvangsekteskap som gjennomføres for at utlendinger skal få oppholdstillatelse i Norge, så vil selvfølgelig deler av den volden opphøre.

"Eller tror vi at volden fortsetter, men bare et annet sted?"

Vold mot kvinner vil selvfølgelig fortsette andre steder. Og som nevnt i mitt første svar til deg - den volden må verdenssamfunnet bekjempe gjennom de muligheter de har til å påvirke dette.

Men det VI kan gjøre noe med er først og fremst den volden vi opplever mot kvinner i vårt eget land.

Der bør vi vise null tolleranse, og gjennomføre de tiltak som er nødvendige.

Når vi så VET at mange kvinner blir tvangsgiftet ene og alene for å hente flere utlendinger til Norge, så er det HELT klart at det er VÅRT ansvar å gjøre noe med det.

Og det første vi selvfølgelig burde gjøre er å hindre at en slik mulighet eksisterer.

For vold i slike tvangsekteskap er en vesentlig del av den statistikken som det vises til å hovedinnlegget.

Og når innvandringspolitikken samtidig har feilet fullstendig også når det gjelder integrering, så medfører det at disse miljøene der denne ukulturen florerer, vokser seg stadig sterkere og lukker seg mer og mer inne.

Hva er så ditt forslag til hvordan dette reelt kan løses?

Skrevet

Hvem er Karl?

Det har jeg fått spørsmål om en gang tidligere, og svart på. Fikk bemerket skrivefeilen min. Han skriver det med C. Altså Carl I Hagen

Skrevet

Det har jeg fått spørsmål om en gang tidligere, og svart på. Fikk bemerket skrivefeilen min. Han skriver det med C. Altså Carl I Hagen

Åja, hehe... jeg tenkte på en Karl i en tv-serie med Arve Opsahl, tror jeg det var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...