Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skal ha medarbeider samtaler denne måneden - men har bare hatt det med mine sjefer i min bransje tidligere.

Hos oss er det slik at vi får et standard skjema utdelt når de kaller inn - så skal vi forberede oss på de spørsmålene som blir stilt der, og det er tema for møtet. Det går på trivsel, arbeidsoppgaver, utvikling osv.

Men; jeg har aldri vært med på dette i en barnehage tidligere - og som alle andre steder er det vel noe som er bransjespesifikt her også?

Er det noen som har skjemaer eller lignende liggende som dere kan sende meg?

[email protected]

Alternativt; har dere forslag til spørsmål og problemstillinger som er relevante? Ta gjerne med standardting også - som ikke er spesielt for barnehager, men for alle arbeidsplasser.

Takk :)

Gjest ..det syns jeg var lurt!
Skrevet

Godt tips er å først spørre om hvordan det går hjemme...

Gjest ..det syns jeg var lurt!
Skrevet

Sorry. Tenkte foreldresamtale... :)

Gjest Persille
Skrevet

Ja, den har jeg med allerede - selv om jeg vet en del.

Men du har rett, det er et bra tips :)

Gjest Persille
Skrevet

Sorry. Tenkte foreldresamtale... :)

Det er likevel greit å høre med de ansatte hvordan ting er hjemme - privatlivet påvirker ofte jobblivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...