Gjest Persille Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg skal ha medarbeider samtaler denne måneden - men har bare hatt det med mine sjefer i min bransje tidligere. Hos oss er det slik at vi får et standard skjema utdelt når de kaller inn - så skal vi forberede oss på de spørsmålene som blir stilt der, og det er tema for møtet. Det går på trivsel, arbeidsoppgaver, utvikling osv. Men; jeg har aldri vært med på dette i en barnehage tidligere - og som alle andre steder er det vel noe som er bransjespesifikt her også? Er det noen som har skjemaer eller lignende liggende som dere kan sende meg? [email protected] Alternativt; har dere forslag til spørsmål og problemstillinger som er relevante? Ta gjerne med standardting også - som ikke er spesielt for barnehager, men for alle arbeidsplasser. Takk 0 Siter
Gjest ..det syns jeg var lurt! Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Godt tips er å først spørre om hvordan det går hjemme... 0 Siter
Gjest ..det syns jeg var lurt! Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Godt tips er å først spørre om hvordan det går hjemme... Sorry. Tenkte foreldresamtale... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Godt tips er å først spørre om hvordan det går hjemme... Ja, den har jeg med allerede - selv om jeg vet en del. Men du har rett, det er et bra tips 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Sorry. Tenkte foreldresamtale... Det er likevel greit å høre med de ansatte hvordan ting er hjemme - privatlivet påvirker ofte jobblivet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.