Gå til innhold

Noen som har handlet på Presanger.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre julehandelen enkel i år, og bestilte derfor fra presanger.no den 29.10., men har ennå ikke fått det jeg har bestilt. Mailet dem i går og spurte om det tok lang tid, men har ikke fått noen svar.

Er det noen her inne som har handlet på presanger.no, og kan si meg noe om hvor lang tid det tok før tingene kom?

Skrevet

Har aldri hørt om siden engang, men når jeg leser om leveringstiden så står jo følgende ;

Leveringstiden avhenger av hvor mottakeren av presangene bor, og om du velger levering DAGTID eller KVELDSTID.

"Bestiller du før kl. 1000;

vil vi kunne levere på kontoret eller hjem til mottaker, innen kl.1600 samme dag i Oslo og mesteparten av Akershus

Bestiller du før kl. 1400;

leverer vi i Oslo og mesteparten av Akershus hjem på døren samme dag innen kl.2100.(man-fre)

Bestillinger til resten av landet gjort før kl. 1400 sendes samme dag fra vårt lager, og du må påregne 1-4 dager fremsendelsestid, jfr. Postens leveringstider."

Ring de da vel Telefon: (+47) 6756 5090.

Kanskje de aldri har mottatt din bestilling.

Skrevet

Har aldri hørt om siden engang, men når jeg leser om leveringstiden så står jo følgende ;

Leveringstiden avhenger av hvor mottakeren av presangene bor, og om du velger levering DAGTID eller KVELDSTID.

"Bestiller du før kl. 1000;

vil vi kunne levere på kontoret eller hjem til mottaker, innen kl.1600 samme dag i Oslo og mesteparten av Akershus

Bestiller du før kl. 1400;

leverer vi i Oslo og mesteparten av Akershus hjem på døren samme dag innen kl.2100.(man-fre)

Bestillinger til resten av landet gjort før kl. 1400 sendes samme dag fra vårt lager, og du må påregne 1-4 dager fremsendelsestid, jfr. Postens leveringstider."

Ring de da vel Telefon: (+47) 6756 5090.

Kanskje de aldri har mottatt din bestilling.

Fikk jo en mail om at bestillingen var registrert, så de skulle jo ha mottatt den.

Liker ikke å ringe, synes det er greiere å sende mail. Får vel bare krype til korset og ringe likevel da.

Skrevet

Fikk jo en mail om at bestillingen var registrert, så de skulle jo ha mottatt den.

Liker ikke å ringe, synes det er greiere å sende mail. Får vel bare krype til korset og ringe likevel da.

Ring du, så får du svar med en gang.

Når du fikk ordrebekreftelsen så var det sikkert et ordrenummer der, ha det foran deg.

Lykke til !

Håper julegavene kommer tidsnok fram :o). (.... hvis det er julegaver da)

Skrevet

Ring du, så får du svar med en gang.

Når du fikk ordrebekreftelsen så var det sikkert et ordrenummer der, ha det foran deg.

Lykke til !

Håper julegavene kommer tidsnok fram :o). (.... hvis det er julegaver da)

Jepp, det er julegaver, så det hadde vært greit å vite det slik at jeg evt. kunne kjøpt andre julegaver hvis disse ikke kommer. :)

Forresten, var det du som tipset om duoboots? Har du bestilt noe derfra, og evt. hvor lang tid tok det før det kom? Utålmodig jeg, se. :)

Skrevet

Jepp, det er julegaver, så det hadde vært greit å vite det slik at jeg evt. kunne kjøpt andre julegaver hvis disse ikke kommer. :)

Forresten, var det du som tipset om duoboots? Har du bestilt noe derfra, og evt. hvor lang tid tok det før det kom? Utålmodig jeg, se. :)

Hei.

Joda det var meg :o).

Jeg har ikke bestilt noe derifra selv. Men ble tipset av noen om denne siden da jeg sliter med tykke legger.

Tipseren sa at det for noen hadde vært lang leveringstid .... ble rådet til å sende jevnlig mail å purre på støvlettene.

Jeg falt forøvrig for støvlettene som heter, Cordoba ... i sort, under Classic.

Skrevet

Hei.

Joda det var meg :o).

Jeg har ikke bestilt noe derifra selv. Men ble tipset av noen om denne siden da jeg sliter med tykke legger.

Tipseren sa at det for noen hadde vært lang leveringstid .... ble rådet til å sende jevnlig mail å purre på støvlettene.

Jeg falt forøvrig for støvlettene som heter, Cordoba ... i sort, under Classic.

Jeg forelsket meg i Verona i sort skinn under "dress", jeg. :)

Så synd at det var lang leveringstid da, så for meg at jeg kunne gå med disse støvlettene på julebord om et par uker.

Skrevet

Jeg forelsket meg i Verona i sort skinn under "dress", jeg. :)

Så synd at det var lang leveringstid da, så for meg at jeg kunne gå med disse støvlettene på julebord om et par uker.

Bare mas på dem :o), så skal du se at du kanskje får dem til julebordet.

Jeg klarer ikke gå med så høye heler jeg da (og iallefall ikke med noe innabords ... ), så de er umulige for meg. Men enig med deg, de var veldig fine :o)

Skrevet

Jeg har handlet flere ganger der, og har bare positive erfaringer (levert på døra som avtalt) - bortsett fra en gang.

Da etterlyste jeg varene, og de kom med bil samme kveld. Og som plaster på såret slapp jeg å betale noe som helst. (Og det var varer for over tusen kroner!) Kanskje du er like heldig om du etterlyser din bestilling?

(Jeg bor i Oslo.)

Skrevet

Jeg har handlet flere ganger der, og har bare positive erfaringer (levert på døra som avtalt) - bortsett fra en gang.

Da etterlyste jeg varene, og de kom med bil samme kveld. Og som plaster på såret slapp jeg å betale noe som helst. (Og det var varer for over tusen kroner!) Kanskje du er like heldig om du etterlyser din bestilling?

(Jeg bor i Oslo.)

Ok, jeg skal prøve å ringe i morgen hvis jeg ikke har fått svar på mail innen da.

Bor langt unna Oslo, så det tar vel litt lenger, regner jeg med.

Skrevet

Bare mas på dem :o), så skal du se at du kanskje får dem til julebordet.

Jeg klarer ikke gå med så høye heler jeg da (og iallefall ikke med noe innabords ... ), så de er umulige for meg. Men enig med deg, de var veldig fine :o)

Utrolig hva som går med litt innabords, skjønner du. :) Synes de støvlettene var rålekre!

Det som virkelig hadde vært prikken over i'en hadde jo vært hvis jeg slapp å betale toll/moms. De var jo ganske dyre i utgangspunktet. :P

Skrevet

Utrolig hva som går med litt innabords, skjønner du. :) Synes de støvlettene var rålekre!

Det som virkelig hadde vært prikken over i'en hadde jo vært hvis jeg slapp å betale toll/moms. De var jo ganske dyre i utgangspunktet. :P

Kanskje de er snille å legger en lapp oppi med teksten "Happy birthday Freya", hadde jo gått an å spurt ;o).

Skrevet

Kanskje de er snille å legger en lapp oppi med teksten "Happy birthday Freya", hadde jo gått an å spurt ;o).

Ja, siden jeg har bursdag i juli, så passer jo det perfekt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...