Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokk og vantro!

Ved en tilfeldighet så jeg på varedeklarasjonen på kaviartuben jeg har liggende. Noen som vil gjette på fettprosent?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hva trodde du, at kaviar er magert pålegg? ;-P

Skrevet

Hva trodde du, at kaviar er magert pålegg? ;-P

Sånn midt i mellom, kanskje.

Ikke så høyt som 51% iallefall. Det er mer fett i kaviaren jeg hadde kjøpt enn smøret jeg har.

Skrevet

Sånn midt i mellom, kanskje.

Ikke så høyt som 51% iallefall. Det er mer fett i kaviaren jeg hadde kjøpt enn smøret jeg har.

...er ikke tilfeldigvis kaviarmix du har vel?

Skrevet

...er ikke tilfeldigvis kaviarmix du har vel?

Skulle stemme på en prikk det.

Skrevet

Skulle stemme på en prikk det.

Mener å huske at den er blandet ut med majones nemlig *s*

Tror tilogmed det står spesifisert et sted på tuben.

Skrevet

Det unngikk jeg å få med meg. Jeg sjekket på de andre blå kaviartubene i butikken i dag, den magreste var 36%, ganske mye det også. Kaviar oppå osten min er fra nå av ikke lov.

Skrevet

Det unngikk jeg å få med meg. Jeg sjekket på de andre blå kaviartubene i butikken i dag, den magreste var 36%, ganske mye det også. Kaviar oppå osten min er fra nå av ikke lov.

Fiskefett er sunt fett da.

Skrevet

Fiskefett er sunt fett da.

Fett er fett, og ikke noe pålegg som har 51% fett kommer på skiva mi. Rett i søpla!

Skrevet

Men det er vel pr. 100 gram og det er da ikke tykke laget man smører på en skive brød... ;)

Jeg stemmer for å fortsatt ha kaviar på osten!

Skrevet

Har sjekket på tuben nå og det står ingenting om majones der. Men det er fortsatt mulig at det er derfor den er så feit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...