cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Sjokk og vantro! Ved en tilfeldighet så jeg på varedeklarasjonen på kaviartuben jeg har liggende. Noen som vil gjette på fettprosent? 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hva trodde du, at kaviar er magert pålegg? ;-P 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Hva trodde du, at kaviar er magert pålegg? ;-P Sånn midt i mellom, kanskje. Ikke så høyt som 51% iallefall. Det er mer fett i kaviaren jeg hadde kjøpt enn smøret jeg har. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Sånn midt i mellom, kanskje. Ikke så høyt som 51% iallefall. Det er mer fett i kaviaren jeg hadde kjøpt enn smøret jeg har. ...er ikke tilfeldigvis kaviarmix du har vel? 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 ...er ikke tilfeldigvis kaviarmix du har vel? Skulle stemme på en prikk det. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Skulle stemme på en prikk det. Mener å huske at den er blandet ut med majones nemlig *s* Tror tilogmed det står spesifisert et sted på tuben. 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Mener å huske at den er blandet ut med majones nemlig *s* Tror tilogmed det står spesifisert et sted på tuben. Det unngikk jeg å få med meg. Jeg sjekket på de andre blå kaviartubene i butikken i dag, den magreste var 36%, ganske mye det også. Kaviar oppå osten min er fra nå av ikke lov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det unngikk jeg å få med meg. Jeg sjekket på de andre blå kaviartubene i butikken i dag, den magreste var 36%, ganske mye det også. Kaviar oppå osten min er fra nå av ikke lov. Fiskefett er sunt fett da. 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Fiskefett er sunt fett da. Fett er fett, og ikke noe pålegg som har 51% fett kommer på skiva mi. Rett i søpla! 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det unngikk jeg å få med meg. Jeg sjekket på de andre blå kaviartubene i butikken i dag, den magreste var 36%, ganske mye det også. Kaviar oppå osten min er fra nå av ikke lov. Men det er vel pr. 100 gram og det er da ikke tykke laget man smører på en skive brød... Jeg stemmer for å fortsatt ha kaviar på osten! 0 Siter
cecily Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Mener å huske at den er blandet ut med majones nemlig *s* Tror tilogmed det står spesifisert et sted på tuben. Har sjekket på tuben nå og det står ingenting om majones der. Men det er fortsatt mulig at det er derfor den er så feit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.