Gå til innhold

Forteller du partneren alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forteller du din bedre halvdel alt dine venner betror til deg, litt av det eller ingenting?

Har i det siste fått høre igjen sensible opplysninger som jeg har fortalt en venn gjennom tredje eller fjerdemann, så utrolig irriterende, særlig når det er ting jeg har sagt om andre som jeg klokelig skulle holdt kjeft om....

Men er det sånn at du betror din bedre make alt?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, det er et par ganger hvor jeg har blitt betrodd ting av en venninne som jeg vet ikke må ut til noen.

Da får ikke en gang mannen min vite det, for jeg har brendt meg på det tidligere at ikke en gang han kan greie å tie.

Skrevet

Nei, jeg betror han ikke alt. En del skal faktisk forbli mellom gode venner. Det er, etter min oppfatning, det som skal til for å være en god venn.

Men det hender jeg kan bruke opplysninger som eksempler (uten navn, og utan at de kan forstå hjem det gjelder). Synes dette kan belyse problemstillinger for andre også.

Tror forresten ikke gubben er sælig interessert i å høre om intime detaljer om mine venner.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Ting andre velger å fortelle meg, vil de sikkert ikke at han nødvendigvis skal vite om...

Gjest Kamillete
Skrevet

Det du forteller til en, vet alle, det du forteller til ingen, vet bare du!

Men mannen forteller jeg alt til, han regner jeg som "ingen" =)

skorpionfisken
Skrevet

hehe. Vet han at du regner ham som "ingen"...

Skrevet

LOL

Gjest teatrika
Skrevet

Hehe, har samme innstilling som deg, jeg forteller også min bedre halvdel alt. Men jeg regner han ikke som "ingen", han er en del av meg selv:-)

Gjest Kamillete
Skrevet

hehe. Vet han at du regner ham som "ingen"...

"Ingen" vet selvfølgelig ingenting om det! ;)

"Ingen" er nok "Ingen" bare i denne sammenheng, ellers betyr han alt! ;)

Skrevet

Jepp!

Men hvis folk betror noe til meg, så er de totalt klare over at typen også får vite det!

mil1365380270
Skrevet

Nei, forteller bare det jeg vet vedkommende ville fortalt ham selv. Sånn er han også.

Det har ført til at vi begge to av og til har følt oss utenfor når det gjelder saker med nære venner, men sånn må det være.

Skrevet

Nei, jeg har holdt sensitive opplysninger om vennene mine for meg selv. Jeg har ikke delt denslagt med typen min.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Det som noen betror meg i fortrolighet betror de kun til meg. Det handler om å ha respekt for andre mennesker. Jeg betror meg ikke til venninner som jeg vet forteller tingene videre til mennene sine.

Skrevet

Nei, det er et par ganger hvor jeg har blitt betrodd ting av en venninne som jeg vet ikke må ut til noen.

Da får ikke en gang mannen min vite det, for jeg har brendt meg på det tidligere at ikke en gang han kan greie å tie.

Nei, menn er ganske flinke til å sladre. derfor forteller jeg ikke alt til ham. Han trenger ikke vite alt jeg vet og omvendt.

Skrevet

Det kommer helt an på hva det dreier seg om. Er det sensitive ting så sier jeg ikke noe, men litt sladder går greit.

Skrevet

Fortrolige saker er og blir fortrolige - også overfor kona.

Det som ikke er fortrolig fra andre til meg, deles.

fei1365380229
Skrevet

JA :o), alt jeg syns er morsomt å fortelle om da. Vet at det overhodet ikke kommer videre. Han forteller også meg alt (det vet jeg jo ikke noe om).

Hvis jeg har vært ute og slarvet med en enslig venninne og hun forteller om sine gutteerobringer så forteller jeg jo ikke akkurat ordrett det hun sa da, mer sånn overfladisk liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...