flisa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/20/435216.html det er kvalmende. 0 Siter
Gjest Kamillete Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja religion er noen fine greier *halleluja* 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Oi! Er det ikke bare i islam vi finner slike gærninger? *sjokkert* :-) "......................................................." 0 Siter
Gjest noooo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Oi! Er det ikke bare i islam vi finner slike gærninger? *sjokkert* :-) "......................................................." Hehe, bra sagt!! 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Oi! Er det ikke bare i islam vi finner slike gærninger? *sjokkert* :-) "......................................................." Fundamentalister er fundamentalister - denne menigheten tror jeg ikke er så utbredt som Islam heller ;D 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ...og neppe i Herrens navn heller; om du skjønner hva jeg mener ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Oi! Er det ikke bare i islam vi finner slike gærninger? *sjokkert* :-) "......................................................." Desverre finnes det fundamentalister i de fleste religiøse samfunn. Heldigvis er det få som begår like mye faenskap som fundamentalistiske muslimer.... 0 Siter
favn Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Fundamentalister er fundamentalister - denne menigheten tror jeg ikke er så utbredt som Islam heller ;D Du kan vel ikke akkurat kalle det en 'menighet' når 20 millioner rumenere sokner til denne kirken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.