flowy Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ... er godt. Hvilken er din favoritt? Drikker du mye kaffe? 0 Siter
Osiris Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Drikker ikke mye kaffe. Drikker helst Espresso, og kjøper den på kaffebutikk. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 MYE ) Evergood drikkes her, har Moccamaster kaffetrakter. Kaffetrakteren har også mye å si på smaken, ikke bare kaffetypen. 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Drikker ikke mye kaffe. Drikker helst Espresso, og kjøper den på kaffebutikk. Jeg elsker kaffe! Kaffe = kos og hygge og alt som er fint. Drikker alt. Men helst svart kaffe. Viktig at den ikke er for syrlig men kraftig og herrrrrlig. Utrolig skuffet over en tur til sverige. De hadde omtrent ikke en eneste kaffebar. Jeg som trodde det var vanlig over alt (luring!). Men vi er nok over gjennomsnittet glad i kaffe her til lands. De hadde aldri hørt om Americano der kaffe kunne kjøpes. Snakker om usivilisert! *ha* 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg elsker kaffe! Kaffe = kos og hygge og alt som er fint. Drikker alt. Men helst svart kaffe. Viktig at den ikke er for syrlig men kraftig og herrrrrlig. Utrolig skuffet over en tur til sverige. De hadde omtrent ikke en eneste kaffebar. Jeg som trodde det var vanlig over alt (luring!). Men vi er nok over gjennomsnittet glad i kaffe her til lands. De hadde aldri hørt om Americano der kaffe kunne kjøpes. Snakker om usivilisert! *ha* Skulle selvsagt ligget under hovedinnlegget! 0 Siter
Osiris Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg elsker kaffe! Kaffe = kos og hygge og alt som er fint. Drikker alt. Men helst svart kaffe. Viktig at den ikke er for syrlig men kraftig og herrrrrlig. Utrolig skuffet over en tur til sverige. De hadde omtrent ikke en eneste kaffebar. Jeg som trodde det var vanlig over alt (luring!). Men vi er nok over gjennomsnittet glad i kaffe her til lands. De hadde aldri hørt om Americano der kaffe kunne kjøpes. Snakker om usivilisert! *ha* Hvor i Sverige var dette da? Stockholm og Gøteborg har iallefall kaffebarer 0 Siter
Gyda Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 MYE ) Evergood drikkes her, har Moccamaster kaffetrakter. Kaffetrakteren har også mye å si på smaken, ikke bare kaffetypen. Samme her (både når det gjelder kaffe og kaffetrakter) - og så må trakteren holdes jevnlig ren. Mannen min drikker hele tiden - jeg drikker noen dager lite (nesten ingenting) og noen dager litt mer. På jobben har vi maskin som serverer både svart kaffe, fløte, espresso, cappuchino m.m. Jeg drikker ofte en blanding av svart kaffe og espresso ... 0 Siter
Velouria Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg er kaffe glad og kjøper en stor pose med espresso fra Java hver gang jeg er i byen. Jeg liker ikke traktet kaffe syns det smaker surt. 0 Siter
Idéfix Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hvor i Sverige var dette da? Stockholm og Gøteborg har iallefall kaffebarer I Gøteborg... Jeg fant en der som hadde åpent før klokken ett en søndag. Det var jo barer/kafeer, men ikke rene kaffebarer slik som vi er vant med. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Dobbel cortado med lite melk og en sukkerbit. Hver dag på vei mellom t-banen og jobben. Ellers drikker jeg vel 3-4 kopper "vanlig" kaffe i tillegg i løpet av dagen. 0 Siter
flowy Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Dobbel cortado med lite melk og en sukkerbit. Hver dag på vei mellom t-banen og jobben. Ellers drikker jeg vel 3-4 kopper "vanlig" kaffe i tillegg i løpet av dagen. Hva er cortado? Lurer på om jeg skal utvide repertoaret litt.. 0 Siter
fresja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 jeg drikker Friele både hjemme og på jobb. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hva er cortado? Lurer på om jeg skal utvide repertoaret litt.. To espressoshots med bittelitt melk i 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg drikker all slags kaffe - bare det ikke er sukker i 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kaffe er kjempegodt! Helst de kjedelige, som kaffe latte eller mocca. Trakter- og pulverkaffe går an i ny og ne, men da må det være melk i. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kaffe Mocca er det eneste jeg klarer å få i meg av kaffe... Problemet er at det ofte er på kvelden jeg blir tilbudt dette og da får jeg ikke sove om natta :-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tidligere var jeg feinschmecker når det gjalt kaffe. Det gikk helst i løsvekskaffe (brun bali, malabar og summatra var farittene). Når tåler magen trakterkaffe dårlig, og presskannekaffe enda dårligere. Så da er det kun pulverkaffe igjen. Men brasero'n er ikke så verst, den. ".........................................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 En av blandingene på Lidl. Rød pakke på 500 gram, med to poser a 250 gram inni - for de som handler på den sjappa. 1 til 2 kanner pr. dag, som regel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.