Lillemus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det lukter veldig godt, men smaken? Yak. Nei takk. 0 Siter
flowy Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 To espressoshots med bittelitt melk i Høres deilig ut:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Royal Malabar. Ufattelig god, og verdt hver eneste krone! 0 Siter
Aryane Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nei kaffe er ikke godt, kan ta en cappucino en gang i blant, det er det nærmeste jeg kommer kaffe. Men etter jeg flyttet fra eks'en savner jeg kaffelukten om morningen.... 0 Siter
favn Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Drikker lite kaffe, men den må uansett være fersk: Koke-, trakte-, Nescafe eller mocca-. På kaffebar går det stort sett i dagens svarte, jeg aner ikke hvordan de tilbereder den. Bærbar kaffe tar jeg med melk for å slippe sure overraskelser. Sukker kun i små, potente espressoer. Kaffe med smakssirup el.l. er virkelig, virkelig grusomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.