Gå til innhold

Nå er visdomstanna ute - men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matrestene kommer ut av seg selv de. Jeg fikk store kurer penicilling og ibux og medbrakt pinex forte. Du fikk ikke det?

Nå advarte de meg også på forhånd og sa at mine to tenner nede ville ta lang tid å få ut. Det er mulig det var derfor jeg gikk på hestekur med ibux, startet to timer før jeg dro til tannlegen. Fikk ikke lov til å spytte, drikke eller na noe i munnen de førsete tre timene.

Jeg fikk ikke antibiotika eller Pinex/Paralgin Forte.

Han ba meg bare gå på apoteket og kjøpe Ibux og Paracet. Den kombinasjonen skal visst være ideell.

Og så langt har jeg ikke kjent smerter i det hele tatt - håper jeg jeg greier å unngå det.

Karikruskakli (så vanskelig å skrive, da ...) fikk vondt først tredje dagen.

Jeg krysser fingre for at jeg slipper det!

Skrevet

Du får ta det litt pent, og tusle hjem om nødvendig!

Takk for omtanken. Jeg går hjem om jeg føler for det, ja. Sitter ikke her og piner meg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for omtanken. Jeg går hjem om jeg føler for det, ja. Sitter ikke her og piner meg.

Det er bra. God bedring :-)

Skrevet

Jeg fikk ikke antibiotika eller Pinex/Paralgin Forte.

Han ba meg bare gå på apoteket og kjøpe Ibux og Paracet. Den kombinasjonen skal visst være ideell.

Og så langt har jeg ikke kjent smerter i det hele tatt - håper jeg jeg greier å unngå det.

Karikruskakli (så vanskelig å skrive, da ...) fikk vondt først tredje dagen.

Jeg krysser fingre for at jeg slipper det!

Det skal jeg også gjøre.

*krysse*

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...