Gyda Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Matrestene kommer ut av seg selv de. Jeg fikk store kurer penicilling og ibux og medbrakt pinex forte. Du fikk ikke det? Nå advarte de meg også på forhånd og sa at mine to tenner nede ville ta lang tid å få ut. Det er mulig det var derfor jeg gikk på hestekur med ibux, startet to timer før jeg dro til tannlegen. Fikk ikke lov til å spytte, drikke eller na noe i munnen de førsete tre timene. Jeg fikk ikke antibiotika eller Pinex/Paralgin Forte. Han ba meg bare gå på apoteket og kjøpe Ibux og Paracet. Den kombinasjonen skal visst være ideell. Og så langt har jeg ikke kjent smerter i det hele tatt - håper jeg jeg greier å unngå det. Karikruskakli (så vanskelig å skrive, da ...) fikk vondt først tredje dagen. Jeg krysser fingre for at jeg slipper det! 0 Siter
Gyda Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Du får ta det litt pent, og tusle hjem om nødvendig! Takk for omtanken. Jeg går hjem om jeg føler for det, ja. Sitter ikke her og piner meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Takk for omtanken. Jeg går hjem om jeg føler for det, ja. Sitter ikke her og piner meg. Det er bra. God bedring :-) 0 Siter
cecily Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg fikk ikke antibiotika eller Pinex/Paralgin Forte. Han ba meg bare gå på apoteket og kjøpe Ibux og Paracet. Den kombinasjonen skal visst være ideell. Og så langt har jeg ikke kjent smerter i det hele tatt - håper jeg jeg greier å unngå det. Karikruskakli (så vanskelig å skrive, da ...) fikk vondt først tredje dagen. Jeg krysser fingre for at jeg slipper det! Det skal jeg også gjøre. *krysse* c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.