Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Finnes det noen hoteller rett ved Rockefeller i Oslo? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hotell terminus el hotell spektrum 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hotell terminus el hotell spektrum Er disse rett ved? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Er disse rett ved? Ja, hvor nærme skal du ha dem? Det er ingen hotell i samme bygg... Disse hotellene er hundre meter ned i gata -rett ved Oslo Spektrum, Oslo S, Oslo City. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, hvor nærme skal du ha dem? Det er ingen hotell i samme bygg... Disse hotellene er hundre meter ned i gata -rett ved Oslo Spektrum, Oslo S, Oslo City. Takk! Jeg er ikke kjent i hovedstaden, skjønner du! Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi. 0 Siter
Gjest grå katt i natten Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk! Jeg er ikke kjent i hovedstaden, skjønner du! Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi. oslo er ikke såååå stort. De fleste hotellene i sentrum er ca ti min gåtur unna. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk! Jeg er ikke kjent i hovedstaden, skjønner du! Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi. I området rundt Spektrum er det flere hotell enn det er brune puber. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I området rundt Spektrum er det flere hotell enn det er brune puber. Er Rockefeller sentralt, altså? *grønn* Jeg gidder ikke å gå en meter for langt den aktuelle natta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Er Rockefeller sentralt, altså? *grønn* Jeg gidder ikke å gå en meter for langt den aktuelle natta. Ja, det tar under 5 minutter å gå til Rockefeller fra OsloS, så det er veldig sentralt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ja, det tar under 5 minutter å gå til Rockefeller fra OsloS, så det er veldig sentralt. ok, takk for info! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk! Jeg er ikke kjent i hovedstaden, skjønner du! Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi. Rockefeller ligger uansett veldig sentralt, så alle hotell i sentrum er i gangavstand. Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.