DarkPink Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Finner ikke noen sider på internett som er gode nok... noen franskkynnige som kan hjelpe meg med å oversette dette? IL EST POSSIBLE POUR LES JEUNES DE BENEFICIER D'UN CONTRAT D'APPREN- TISSAGE DANS LE CADRE DE LA PREPA- RATION DU CAP PATISSIER 0 Siter
Gjest kunne litt Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 IL EST POSSIBLE POUR LES JEUNES DE BENEFICIER D'UN CONTRAT D'APPREN- TISSAGE DANS LE CADRE DE LA PREPA- RATION DU CAP PATISSIER det er mulig for de unge å dra fordel av en ... 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 IL EST POSSIBLE POUR LES JEUNES DE BENEFICIER D'UN CONTRAT D'APPREN- TISSAGE DANS LE CADRE DE LA PREPA- RATION DU CAP PATISSIER det er mulig for de unge å dra fordel av en ... Åh.. Takk for hjelpen, men nå ble jeg bare ENDA mer nysgjerrig!! =) Jeg er ung, jeg vil dra fordel av! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Åh.. Takk for hjelpen, men nå ble jeg bare ENDA mer nysgjerrig!! =) Jeg er ung, jeg vil dra fordel av! *leter i ordboken etter noen av ordene...* Det er mulig for de unge å nyte godt av en lærlingekontrakt i rammen av forberedelse til konditor-svennebrevet. Hvor fant du dette,da? ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 *leter i ordboken etter noen av ordene...* Det er mulig for de unge å nyte godt av en lærlingekontrakt i rammen av forberedelse til konditor-svennebrevet. Hvor fant du dette,da? ;-) Tusen takk! Konditor? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre neste halvår, for jeg må automatisk vente til høsten for å komme inn der jeg håper. Så jeg snuser litt på utlandet, og fant en stilling i Frankrike på aetat, der det der var overskriften, på en måte. Så det er en konditor-jobb da kanskje, der man kan få lærlingebrev....? Tør jeg prøve meg på noe sånt for et halvt år? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tusen takk! Konditor? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre neste halvår, for jeg må automatisk vente til høsten for å komme inn der jeg håper. Så jeg snuser litt på utlandet, og fant en stilling i Frankrike på aetat, der det der var overskriften, på en måte. Så det er en konditor-jobb da kanskje, der man kan få lærlingebrev....? Tør jeg prøve meg på noe sånt for et halvt år? Din fremtidige familie vil sikkert sette pris på det ;-) (Ta nå forresten ikke svaret mitt for 100% god fisk (jeg er jo ikke fransk),- men det ser ut som om det er det det betyr 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Din fremtidige familie vil sikkert sette pris på det ;-) (Ta nå forresten ikke svaret mitt for 100% god fisk (jeg er jo ikke fransk),- men det ser ut som om det er det det betyr Hva tenker du på? At de får kaker og sånn? =p 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hva tenker du på? At de får kaker og sånn? =p Jepp, svennebrev som fransk konditor høres da ikke direkte dumt ut ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.