Gå til innhold

Menn og hunder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest løpetid
Skrevet

Så _merkelig_ saken var skrevet da!

Jeg tror ikke et øyeblikk på at en hund med løpetid blir voldtatt! Hunder som parrer seg hyler vel de og?

Skrevet

Jeg tror ikke et øyeblikk på at en hund med løpetid blir voldtatt! Hunder som parrer seg hyler vel de og?

Ja, de hyler uansett tror jeg, men om en hun blir angrepet av en han-ulv, så kan det jo hende den ikke greier å gjøre motstand? Hun kan jo også ha oppført seg som de beskrev fordi han var for stor for henne og at det var vondt.

Det jeg reagerte mest på var egentlig bare at saken var vinklet så barnslig og rart til å stå i en temmelig stor avis. Kalle det voldtekt og abort og snakke om at hunden fortsatt har det vondt inni seg liksom...

Skrevet

Ja, de hyler uansett tror jeg, men om en hun blir angrepet av en han-ulv, så kan det jo hende den ikke greier å gjøre motstand? Hun kan jo også ha oppført seg som de beskrev fordi han var for stor for henne og at det var vondt.

Det jeg reagerte mest på var egentlig bare at saken var vinklet så barnslig og rart til å stå i en temmelig stor avis. Kalle det voldtekt og abort og snakke om at hunden fortsatt har det vondt inni seg liksom...

hehe

Gjest løpetid
Skrevet

Abort og krisepsykiatri på statens regning!!

Annonse

Skrevet

Abort og krisepsykiatri på statens regning!!

Ikke sant? =)

Skrevet

Hihi, dette blir bare værre og værre.

Synes synd på hunden jeg da(men ikke på mannen).

Å påstå at en mann som ligger der med lysten stå blir voldtatt, er intet annet en komisk!

Skrevet

Å påstå at en mann som ligger der med lysten stå blir voldtatt, er intet annet en komisk!

Skylde seg sjøl,som unga sier! :)

Hehe,mannen altså!

Skrevet

Teit å gjøre en morsom historie ut en tragisk sak(for hundetispa).

Skrevet

Det teiteste var jo at de slapp ut bikkja uten tilsyn og så forlanger at staten skal betale for aborten etterpå...

Skrevet

Teit å gjøre en morsom historie ut en tragisk sak(for hundetispa).

Hehe

Skrevet

Det er noen som sier det samme om kvinner som kler seg utfordrende, "hun ba om det".

Idioter som deg er det største hinderet for likestilling.

Annonse

Skrevet

Det er noen som sier det samme om kvinner som kler seg utfordrende, "hun ba om det".

Idioter som deg er det største hinderet for likestilling.

Så du sammenligner det å kle seg utfordrende med å ligge med en opphisset ståk*k?

Da er du passelig dum, på nivå med han som anmeldte i den omtalte saken!

Latterlig :D

Skrevet

Så du sammenligner det å kle seg utfordrende med å ligge med en opphisset ståk*k?

Da er du passelig dum, på nivå med han som anmeldte i den omtalte saken!

Latterlig :D

Hva er det med "det er noen...." som er vanskelig å forstå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...