Gå til innhold

Billig mat

Anbefalte innlegg

Gjest billig dritt
Skrevet

Mener å huske at Rema 1000 for ikke så lenge siden hadde solgt egg med salmonella. Og nå kjøttdeig.

Ærlig talt - hva er vitsen med å kjøpe billig mat når kvaliteten går ned? Jeg holder meg bare til kjente, norske merker, det kan vel hende det koster meg noe mer enn de billige på Rema 1000 , men heller det enn å ligge syk med salmonella.

Har vi ikke råd til kvalitetsmat lenger?

Skrevet

Nå var det faktisk norske merker det var snakk om da.

Kjøttdeigen var rett nok laget av importert kjøtt; men det var en anerkjent norsk produsent som hadde kjøpt det partiet med kjøtt fra en norsk grossist (faktisk flere anerkjente, men de andre hadde ikke fått ut sine produkter i butikkene ennå).

Har ikke fått med meg noe om salmonella, annet enn at helnorske og vel anerkjente Prior hadde mistanker om noe humbug i sine produkter for en tid tilbake.

Skrevet

tja - var det ikke et kjent norks merker da?

Kjøttdeigprodusenten var norsk, men kjøttet var importert fra Polen

Skrevet

Nå var det faktisk norske merker det var snakk om da.

Kjøttdeigen var rett nok laget av importert kjøtt; men det var en anerkjent norsk produsent som hadde kjøpt det partiet med kjøtt fra en norsk grossist (faktisk flere anerkjente, men de andre hadde ikke fått ut sine produkter i butikkene ennå).

Har ikke fått med meg noe om salmonella, annet enn at helnorske og vel anerkjente Prior hadde mistanker om noe humbug i sine produkter for en tid tilbake.

Prior har IKKE hatt noe piss i eggene sine.

Skrevet

Skrev ikke om egg jeg da - men mente jeg leste en artikkel om at det var MISTANKE om noe greier med noen av produktene deres.

Tror det var kyllingkjøttdeig forøvrig.

Gjest grå katt i natten
Skrevet

Men prior driver fuglemishandling. Opplevde dessuten å finne en bille i en av disse pakkene med marinert kylling.

Når jeg blir voksen skal jeg få meg mine egne høner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...