Gjest billig dritt Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Mener å huske at Rema 1000 for ikke så lenge siden hadde solgt egg med salmonella. Og nå kjøttdeig. Ærlig talt - hva er vitsen med å kjøpe billig mat når kvaliteten går ned? Jeg holder meg bare til kjente, norske merker, det kan vel hende det koster meg noe mer enn de billige på Rema 1000 , men heller det enn å ligge syk med salmonella. Har vi ikke råd til kvalitetsmat lenger? 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 tja - var det ikke et kjent norks merker da? 0 Siter
Gjest en grunn Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 En av grunnene til å si nei til EU. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nå var det faktisk norske merker det var snakk om da. Kjøttdeigen var rett nok laget av importert kjøtt; men det var en anerkjent norsk produsent som hadde kjøpt det partiet med kjøtt fra en norsk grossist (faktisk flere anerkjente, men de andre hadde ikke fått ut sine produkter i butikkene ennå). Har ikke fått med meg noe om salmonella, annet enn at helnorske og vel anerkjente Prior hadde mistanker om noe humbug i sine produkter for en tid tilbake. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 tja - var det ikke et kjent norks merker da? Kjøttdeigprodusenten var norsk, men kjøttet var importert fra Polen 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Nå var det faktisk norske merker det var snakk om da. Kjøttdeigen var rett nok laget av importert kjøtt; men det var en anerkjent norsk produsent som hadde kjøpt det partiet med kjøtt fra en norsk grossist (faktisk flere anerkjente, men de andre hadde ikke fått ut sine produkter i butikkene ennå). Har ikke fått med meg noe om salmonella, annet enn at helnorske og vel anerkjente Prior hadde mistanker om noe humbug i sine produkter for en tid tilbake. Prior har IKKE hatt noe piss i eggene sine. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Prior har IKKE hatt noe piss i eggene sine. Skrev ikke om egg jeg da - men mente jeg leste en artikkel om at det var MISTANKE om noe greier med noen av produktene deres. Tror det var kyllingkjøttdeig forøvrig. 0 Siter
Gjest grå katt i natten Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Prior har IKKE hatt noe piss i eggene sine. Men prior driver fuglemishandling. Opplevde dessuten å finne en bille i en av disse pakkene med marinert kylling. Når jeg blir voksen skal jeg få meg mine egne høner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.