Patsi Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I mangel av Friends og Kongen av Queens, må jeg nesten finne et alternativ på tirsdagskveldene. Er "Seks som oss" noe å se på? I såfall, kan noen gi meg et ørlite resyme på det som er verdt å vite før man begynner å se på det? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Uæh, nå skremte du meg, men du tok heldigvis feil. De sender fortsatt kongen av queens! 0 Siter
Gjest jepp, noe å se på Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg liker det godt. Handler om 3 søstre. Den ene er gift, har 2 barn, mann som er utro. Den andre er gift og er gravid. Den tredje er "den ville" som liker å gå på byn. Short version...! 0 Siter
Patsi Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Uæh, nå skremte du meg, men du tok heldigvis feil. De sender fortsatt kongen av queens! De gjør det, ja? - jippi! Men jeg tror likevel jeg skal driste meg til å sjekke ut "Seks som oss" :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg liker det godt. Handler om 3 søstre. Den ene er gift, har 2 barn, mann som er utro. Den andre er gift og er gravid. Den tredje er "den ville" som liker å gå på byn. Short version...! Takk takk :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 De gjør det, ja? - jippi! Men jeg tror likevel jeg skal driste meg til å sjekke ut "Seks som oss" :-) Siden vi allikevel skal se på tv2 både før og etter tror jeg det står på her og ja. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Uæh, nå skremte du meg, men du tok heldigvis feil. De sender fortsatt kongen av queens! Nye episoder? 0 Siter
Gjest nuklo Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nye episoder? Neppe noe å se på, det ser ut som de må lokke med masse nakenhet, strippere ov for å dra folk, og da er det ikke en særlig bra serie. Hadde den vært det ville seerne kommet uansett. Samme har jo skjedd med hotell cesær, prøver å dra folk mes lesbisk kos.. patetisk 0 Siter
Frøken eple Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Neppe noe å se på, det ser ut som de må lokke med masse nakenhet, strippere ov for å dra folk, og da er det ikke en særlig bra serie. Hadde den vært det ville seerne kommet uansett. Samme har jo skjedd med hotell cesær, prøver å dra folk mes lesbisk kos.. patetisk Hæ? Strippere i Kongen av Queens? 0 Siter
Gjest nuklo Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hæ? Strippere i Kongen av Queens? Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på... 0 Siter
Gjest nuklo Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hæ? Strippere i Kongen av Queens? Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på... På tittelen, ja. Men jeg svarte på et svar om Kongen av Queens....... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på... På tittelen, ja. Men jeg svarte på et svar om Kongen av Queens....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.