Gå til innhold

Seks som oss, er det noe å se på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel av Friends og Kongen av Queens, må jeg nesten finne et alternativ på tirsdagskveldene.

Er "Seks som oss" noe å se på? I såfall, kan noen gi meg et ørlite resyme på det som er verdt å vite før man begynner å se på det?

:-)

Skrevet

Uæh, nå skremte du meg, men du tok heldigvis feil. De sender fortsatt kongen av queens! :)

Gjest jepp, noe å se på
Skrevet

Jeg liker det godt. Handler om 3 søstre. Den ene er gift, har 2 barn, mann som er utro. Den andre er gift og er gravid. Den tredje er "den ville" som liker å gå på byn. Short version...!

Skrevet

Uæh, nå skremte du meg, men du tok heldigvis feil. De sender fortsatt kongen av queens! :)

De gjør det, ja? - jippi!

Men jeg tror likevel jeg skal driste meg til å sjekke ut "Seks som oss" :-)

Skrevet

Jeg liker det godt. Handler om 3 søstre. Den ene er gift, har 2 barn, mann som er utro. Den andre er gift og er gravid. Den tredje er "den ville" som liker å gå på byn. Short version...!

Takk takk :-)

Skrevet

De gjør det, ja? - jippi!

Men jeg tror likevel jeg skal driste meg til å sjekke ut "Seks som oss" :-)

Siden vi allikevel skal se på tv2 både før og etter tror jeg det står på her og ja.

Skrevet

Nye episoder?

Skrevet

Nye episoder?

Neppe noe å se på, det ser ut som de må lokke med masse nakenhet, strippere ov for å dra folk, og da er det ikke en særlig bra serie. Hadde den vært det ville seerne kommet uansett. Samme har jo skjedd med hotell cesær, prøver å dra folk mes lesbisk kos.. patetisk

Skrevet

Neppe noe å se på, det ser ut som de må lokke med masse nakenhet, strippere ov for å dra folk, og da er det ikke en særlig bra serie. Hadde den vært det ville seerne kommet uansett. Samme har jo skjedd med hotell cesær, prøver å dra folk mes lesbisk kos.. patetisk

Hæ? Strippere i Kongen av Queens?

Skrevet

Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på...

Skrevet

Seks som oss, det var da vitterlig det som stod i tittelen på innlegget jeg svarte på...

Skrevet

Skrevet

På tittelen, ja. Men jeg svarte på et svar om Kongen av Queens....... :P

Skrevet

På tittelen, ja. Men jeg svarte på et svar om Kongen av Queens....... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...