Gjest Nicklaus nå? Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Noen som hisser seg opp nå kanskje, men likevel... Er litt nysgjerrig på hvor mange som egentlig bruker DOL - er det bare en fast gjeng på 20-30 stk som skriver under forskjellige nick?? Regner vel ikke med det egentlig, men selv har jeg ett fast nick som jeg bruker mest (når jeg er "meg selv"...), og så har jeg ett som jeg bruker når jeg ikke vil bli gjenkjent som meg selv. I tilegg skriver jeg uten nick men med setninger eller ord som passer til overskriften liksom... Kom igjen, hva med dere...??? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg skriver stort sett med dette nicket, men hvis jeg skriver noe jeg kan gjenkjennes på i RL, bruker jeg noe annet... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg skriver stort sett med dette nicket, men hvis jeg skriver noe jeg kan gjenkjennes på i RL, bruker jeg noe annet... Jeg bruker bare dette når jeg svarer og kommenterer, men det hender når jeg spør om noe som kan virke privat (eller SÆRLIG teit)at jeg finner på et i farten som har med spørsmålet å gjøre. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har bare ett. Det har skjedd noen veldig få ganger at jeg har brukt et annet om jeg har spurt om noe jeg ikke har lyst å bli kjent igjen på. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bare dette. Stort sett, da. Hender jo jeg feiger ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har stort sett ett, nemlig Lillemus. ) En sjelden, sjelden gang bruker jeg noe annet om det er noe veldig personlig jeg skal spørre om, men det hender knapt en gang i året. 0 Siter
Gjest SoleMio Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 En million nick jeg har Den ene dag er jeg dame, den andre er jeg kar Er jeg glad, kaller jeg meg "trallallela", men er jeg sur blir det "satans brur" Vil du vite mere nå, kan du bare si ifrå. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har aldri fattet hvorfor man trenger flere enn ett?! Og ihvertfall ikke hvorfor skriver anonymt når de kommer med kritikk av andre.. Ren og skjær feighet. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Ett nick, men hvis jeg skal svare på/skrive noe anonymt så bruker jeg bare sånn nick som "anonym nå" "Nichlaus nå?" osv. ) Det er svært sjelden da. Nesten aldri faktisk. Men jeg har truffet noen i RL og da er det ikke alltid man har lyst til å skrive med nick. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har aldri brukt noe annet enn Persille - og kommer ikke til å gjøre det heller. Da forsvinner litt av poenget mener, om man ikke kan stå for det man mener. 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg bruker dette ved alle anledninger untatt på noen helt få spm som blir _for_ personlige, da kaller jeg meg anonym eller noe. Å bruke andre nick ved kritikk synes jeg er utrolig feigt. 0 Siter
Gjest Mange, mange, mange Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Mange, har ett som jeg bruker litt oftere enn de andre, men som regel bruker jeg ikke noe annet enn en setning som passer til temaet. Å si at poenget er borte når man ikke bruker fast nick må jo være det største sprøyt som er presentert her inne; i en tråd holder man seg selvfølgelig til ett nick og diskuterer ut fra sine meninger. Jeg ønsker ikke å bli gjenkjent her, dette er et fristed. 0 Siter
Gjest SoleMio Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg har aldri fattet hvorfor man trenger flere enn ett?! Og ihvertfall ikke hvorfor skriver anonymt når de kommer med kritikk av andre.. Ren og skjær feighet. Fordi det går an å søke på nick her, og samle opplysninger. Det finnes faktisk mange gærne folk der ute, og mange nysgjerrige. Og du er enda mere anonym med anonymt nick. Du trenger ikke å være paranoid fordi om du skifter nick, det er hver og en sin lovlige rett. Gjør som dere vil, men kritiser ikke andre som velger motsatt av dere selv. Pføy, dette evige nickmaset igjen og igjen og igjen ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bruker bare dette nicket for det meste. Har hendt ett par ganger at jeg har spurt om personlige ting med annet nick. Men da røper jeg som oftes meg selv ) 0 Siter
Gjest Mange, mange, mange Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Fordi det går an å søke på nick her, og samle opplysninger. Det finnes faktisk mange gærne folk der ute, og mange nysgjerrige. Og du er enda mere anonym med anonymt nick. Du trenger ikke å være paranoid fordi om du skifter nick, det er hver og en sin lovlige rett. Gjør som dere vil, men kritiser ikke andre som velger motsatt av dere selv. Pføy, dette evige nickmaset igjen og igjen og igjen ;o) Applaus! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg er ganske mange. Sør, Prozak, Kahn (men jeg bruker ikke det nicket så mye for tiden), Flisa, DarkPink. tigertrollet, Åsemor og Lillemus. Min personlighet er kompliserte greier, og ett nick er simpelthen ikke nok. 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I tillegg til å være meg så er jeg hele blondigjengen. Jeg er amber, poppins, carina, tottlå, m.angelica og gyda. Jeg er også Prozak, sdd, mrxx ..... osb. Jeg er i tillegg alle de under her, som påstår at de kun er seg, det stemmer ikke.... c",) 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg er ganske mange. Sør, Prozak, Kahn (men jeg bruker ikke det nicket så mye for tiden), Flisa, DarkPink. tigertrollet, Åsemor og Lillemus. Min personlighet er kompliserte greier, og ett nick er simpelthen ikke nok. Og vil bare tilføye at jeg føler meg litt splittet 0 Siter
cecily Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg er ganske mange. Sør, Prozak, Kahn (men jeg bruker ikke det nicket så mye for tiden), Flisa, DarkPink. tigertrollet, Åsemor og Lillemus. Min personlighet er kompliserte greier, og ett nick er simpelthen ikke nok. Jeg fikk ikke med meg alt i første omgang ser jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I tillegg til å være meg så er jeg hele blondigjengen. Jeg er amber, poppins, carina, tottlå, m.angelica og gyda. Jeg er også Prozak, sdd, mrxx ..... osb. Jeg er i tillegg alle de under her, som påstår at de kun er seg, det stemmer ikke.... c",) OK, da skjønner jeg. Jeg har av og til trodd jeg har skrevet litt i fylla og i søvne - men nå fikk jeg jo endelig forklaringen her. *trekker en lettelsens sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.