Gå til innhold

Hvor mange nick har dere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg alt i første omgang ser jeg.

Så du vet ikke at jeg er meg? :) jeg er en enkel sjel i en komplisert kropp! .)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• laguna1365380434

3

• tigertrollet

2

• cecily

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest SoleMio
Skrevet

Og vil bare tilføye at jeg føler meg litt splittet :)

Og jeg er egentlig dere alle sammen, jeg krangler og diskuterer med meg selv hver en jævla dag og ruuuler hele dol! *konge*

Endelig et liv!

Skrevet

Jeg har bare ett nick. Synes ikke jeg trenger fler, men andre må gjøre hva de vil.

Skrevet

Og jeg er egentlig dere alle sammen, jeg krangler og diskuterer med meg selv hver en jævla dag og ruuuler hele dol! *konge*

Endelig et liv!

javisst er det deilig å være meg! :)

Gjest Satans brud
Skrevet

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har kun det ene. Dog det har vel hendt jeg har signert med noe annet om problemstillingen er skikkelig flau eller privat. Men innmari sjelden,kanskje fire ganger til sammen eller noe.

:-)

Skrevet

Skrevet

...nå skal jeg meg gå og se på CSI med meg Kahn :)

Gjest voldtatt mann
Skrevet

Gjest Satans brud
Skrevet

...nå skal jeg meg gå og se på CSI med meg Kahn :)

...og det gleder jeg meg til...

Skrevet

Jeg har kun det ene. Dog det har vel hendt jeg har signert med noe annet om problemstillingen er skikkelig flau eller privat. Men innmari sjelden,kanskje fire ganger til sammen eller noe.

Og da kjenner vi deg igjen likevel! :)

laguna1365380434
Skrevet

Og da kjenner vi deg igjen likevel! :)

Jupp..;-) Så det er ikke noe vits i en gang.

Skrevet

Jupp..;-) Så det er ikke noe vits i en gang.

Jeg er livredd for at noen skal kjenne meg igjen hvis jeg opererer inkognito. Føler formelig at det lyser at det er meg, og at hele innlegget blir veeeeldig gjennomsiktig. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er livredd for at noen skal kjenne meg igjen hvis jeg opererer inkognito. Føler formelig at det lyser at det er meg, og at hele innlegget blir veeeeldig gjennomsiktig. :)

Jeg synes jeg har vært ganske god til å forkle meg, de gangene jeg har gjort det jeg..Men nope..;-)

Og om jeg ikke har blitt kjent igjen, da sender jeg jo før eller siden med fastnick allikevel, for det er jo klin umulig å huske på at jeg heter noe annet flere ganger på rad..;-)

De fleste skriver vel mere egenartet enn en tror sjøl. Jeg ser det ganske ofte (tror jeg hvertfall) om det er noen jeg "kjenner" som skriver med annet nick.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordi det går an å søke på nick her, og samle opplysninger.

Det finnes faktisk mange gærne folk der ute, og mange nysgjerrige. Og du er enda mere anonym med anonymt nick.

Du trenger ikke å være paranoid fordi om du skifter nick, det er hver og en sin lovlige rett.

Gjør som dere vil, men kritiser ikke andre som velger motsatt av dere selv.

Pføy, dette evige nickmaset igjen og igjen og igjen ;o)

Selvfølgelig har du paranoide tendenser når du tenker som du gjør nå.

Faren for å møte galninger på gata er langt større enn å møte gærninger her, og de kan følge etter deg hjem og tvinge deg til perversiteter som å se Karl & Co i timesvis, selv uten å finne ut noe om din bakgrunn på forhånd.

Likevel frykter du at gærninger på nettet skal gjøre et søk på ditt nick, finne ut utrolig mye om deg, og så å klare den bragden det må være å resonnere seg fram til hvem du er - og så attpåtil finne deg i RL, og deretter på et eller annet vis plage deg.

Med slike tanker er det et under at du tør å bevege deg utenfor døra di, og jo: Visst faen er du paranoid.

Gjest uten signatur
Skrevet

Etter at jeg har anbefalt stedet til litt for mange, kan jeg ikke bare bruke ett nick lenger. Siden jeg ikke vil innvie disse i hele mitt følelsesliv og andre private ting.

Så nå har jeg 'fast nick' en viss periode før jeg bytter, og jeg er også forsiktig med å legge ut for mye privat. Endrer litt på detaljer så det ikke kan kjennes igjen også. Skriver ikke så mye her lenger, føler meg ikke anonym nok til å være helt ærlig lenger.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg sier det samme som jeg alltid sier når dette spørsmålet dukker opp.

Jeg har ett nick.

Men jeg kan finne på skrive sånn. Ikke i dag, ikke akkurat nå, anonym i dag eller et eller annet sånt, hvis jeg ikke vil bli gjenkjent når jeg spør om noe.

Skrevet

Jeg er meg, bortsett fra om det er noe som jeg ønsker å vente med å fortelle til de jeg kjenner RL.

Jeg er aldri anonym om jeg svarer noen.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

I tillegg til å være meg så er jeg hele blondigjengen. Jeg er amber, poppins, carina, tottlå, m.angelica og gyda.

Jeg er også Prozak, sdd, mrxx ..... osb.

Jeg er i tillegg alle de under her, som påstår at de kun er seg, det stemmer ikke....

c",)

Så det er du som er mrxx? Ikke rart at jeg storkoser meg med å maile/msn'e med deg da!

Sjarmen har du i behold, uansett nick ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

En million nick jeg har

Den ene dag er jeg dame, den andre er jeg kar

Er jeg glad, kaller jeg meg "trallallela",

men er jeg sur blir det "satans brur"

Vil du vite mere nå, kan du bare si ifrå. :)

Så det er defor "trallallela" brukes? Jeg trodde det var flere personer som brukte det som anonymt nick...

Greit å få oppklart at det er samme person, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...