Gå til innhold

Hvor mange nick har dere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid nicket mitt, tror jeg under et "sensitivt" spørsmål en eller to ganger skrev under med "uten nick" eller no sånt:-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• laguna1365380434

3

• tigertrollet

2

• cecily

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Må si meg enig med de fleste andre her. Jeg bruker Caloni i de aller fleste sammenhenger, unntatt om det er noe svært personlig jeg skal spørre om, eller noe som gir litt for mye opplysninger om meg til at jeg er helt komfertabel med det. Det finnes jo faktisk et RL utenfor DOL også, og de to glir noen ganger litt over i hverandre ;)

Skrevet

Bare ett. Men jeg frekventerte på graviditetsforumet under et annet nick i begynnelsen av siste svangerskap, før det var allment kjent at jeg var gravid. ;)

Skrevet

Fordi det går an å søke på nick her, og samle opplysninger.

Det finnes faktisk mange gærne folk der ute, og mange nysgjerrige. Og du er enda mere anonym med anonymt nick.

Du trenger ikke å være paranoid fordi om du skifter nick, det er hver og en sin lovlige rett.

Gjør som dere vil, men kritiser ikke andre som velger motsatt av dere selv.

Pføy, dette evige nickmaset igjen og igjen og igjen ;o)

Selvfølgelig kan jeg si hva jeg mener om at andre endrer nick/skriver anonymt når det passer vedkommende å slenge dritt. Skulle bare mangle at jeg ikke skulle få kritisere det. Eller får jeg bare lov til å være enig med deg?..;-)

*ler*

Gjest har et fast
Skrevet

Jeg synes jeg har vært ganske god til å forkle meg, de gangene jeg har gjort det jeg..Men nope..;-)

Og om jeg ikke har blitt kjent igjen, da sender jeg jo før eller siden med fastnick allikevel, for det er jo klin umulig å huske på at jeg heter noe annet flere ganger på rad..;-)

De fleste skriver vel mere egenartet enn en tror sjøl. Jeg ser det ganske ofte (tror jeg hvertfall) om det er noen jeg "kjenner" som skriver med annet nick.

Men da er det bare å ikke "oute" nicket.

Skrevet

Har kun et nick og har aldri brukt noe annet, har aldri skrevet anonyme innlegg.

Skrevet

Jeg har bare dette. Men hadde et annet før ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...