laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratler så masse litt på forskudd! ) Men skal ikke du sitte på flyet snart? :-| Takk! :-) Nope, change of plans..Jeg får besøk av ham til jul, også reiser jeg til sommeren i stedet..Etter mye om og men fant vi ut at det ble morsommere..Mere å finne på og sånn. Men jeg har litt angst for det der altså..Hvordan i svarteste skal man underholde en varmekjær amerikaner i Oslo i januar? I en tekkfull leilighet med lumsk sjalu ekskjæreste luskende rundt i nærmeste nabolag? :-o Jeg grubler litt på den. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Hæppi børsdaæi tu ju! Hæppi børsdæi tu ju! Hæppi børsdæi tu Lagunaaaa!!! Hæppi børsdæi tu ju! Takker og bukker! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen om en time og ti minutter :-) Tusen takk! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk! :-) Nope, change of plans..Jeg får besøk av ham til jul, også reiser jeg til sommeren i stedet..Etter mye om og men fant vi ut at det ble morsommere..Mere å finne på og sånn. Men jeg har litt angst for det der altså..Hvordan i svarteste skal man underholde en varmekjær amerikaner i Oslo i januar? I en tekkfull leilighet med lumsk sjalu ekskjæreste luskende rundt i nærmeste nabolag? :-o Jeg grubler litt på den. Du får sørge for å holde ham varm da vet du! ;o) Han eksen din høres forøvrig mindre og mindre god ut... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 gratulerer med dagen om 70 minutt! Egentlig burde jeg holde meg våken bare for å kunne gratulere deg, men jeg er redd jeg ikke er utholdende nok Tusen takk! :-) hehe, du skal slippe å henge på dol til kl 12 sånn bare for å gratulere meg..Selvom tanken er god..;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Der kom du meg så vidt i forkjøpet, selv om vi angir samme tid! Hehe, jeg så at klokka var elleve minutter på, men antok den ville vippe over til 22.50 akkurat når jeg sendte ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takker og bukker! :-) Var litt redd du skulle bli sint for at jeg sang med den skrålestemmen når du var fyllesyk! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Du får sørge for å holde ham varm da vet du! ;o) Han eksen din høres forøvrig mindre og mindre god ut... Får prøve..;-) Og jeg har understreket at jeg er seriøs når jeg ber ham pakke en ordentelig og tykk jakke.. Eksen ja..Det blir nok en scene..Jeg vet ikke helt hvordan man egentlig burde takle eksen..Men det er en laang diskusjon. Men det er ikke bare ham som ikke er god,jeg er redd det er meg også. Jeg vil så gjerne være venner, og jeg tror det får meg tilå virke svakog forhandlingsvillig. Eller noe. Komplisert er det hvertfall. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen! Tusen takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Var litt redd du skulle bli sint for at jeg sang med den skrålestemmen når du var fyllesyk! Gikk fint, jeg har tatt en pinex..;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tusen takk! :-) hehe, du skal slippe å henge på dol til kl 12 sånn bare for å gratulere meg..Selvom tanken er god..;-) Jeg får heller ta det igjen i morgen! Men jeg syns at du er verdt å vente på, bare for å presisere det igjen 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg får heller ta det igjen i morgen! Men jeg syns at du er verdt å vente på, bare for å presisere det igjen Så koselig da, tusen takk! :-) Og grattis med nicket! Kult! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hehe, jeg så at klokka var elleve minutter på, men antok den ville vippe over til 22.50 akkurat når jeg sendte ;-) Og min klarte å vippe over til 51, selv om den var 50 da jeg så på klokka! Men ditt må ha kommet mens jeg skrev, ellers ville jeg ikke ha kommet med noe så likt som ditt innlegg. jeg prøver å vise LITT krativitet her.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Grattis med dagen om 50 minutter! Håper dagen blir bra, og at du styrer unna eventuelle høl i gata på vei hjem fra feiring. Tenkte forøvrig på deg i dag, da jeg var på vei inn fra bilen med unge på armen, veske og to handleposer og ALT gatelyset var gått. Hadde tatt seg ut om jeg hadde havna i et høl i gata da... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Så koselig da, tusen takk! :-) Og grattis med nicket! Kult! :-) "Og grattis med nicket! Kult!" Takker :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Og min klarte å vippe over til 51, selv om den var 50 da jeg så på klokka! Men ditt må ha kommet mens jeg skrev, ellers ville jeg ikke ha kommet med noe så likt som ditt innlegg. jeg prøver å vise LITT krativitet her.. Hehe, nå måtte jeg inn på innlegget ditt for å sjekke om du hadde "herma" ;-) Innleggene var ikke helt like, så du kan ta det med knusende ro ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Grattis med dagen om 50 minutter! Håper dagen blir bra, og at du styrer unna eventuelle høl i gata på vei hjem fra feiring. Tenkte forøvrig på deg i dag, da jeg var på vei inn fra bilen med unge på armen, veske og to handleposer og ALT gatelyset var gått. Hadde tatt seg ut om jeg hadde havna i et høl i gata da... *lol* Godt det ikke kom en kum i veien da ja, det hadde garantert ikke gjort seg..;-) Det er forresten kjipt å navigere sånn rent generelt når det er kølmørkt og en har ting å bære. Og tusen takk for gratulasjonen! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hehe, nå måtte jeg inn på innlegget ditt for å sjekke om du hadde "herma" ;-) Innleggene var ikke helt like, så du kan ta det med knusende ro ;-) Det som var likt, var at vi begge hadde angitt antall minutt til midnatt. Det tror jeg vi er alene om, så der er vi like fantasifulle, hehe Men moro at du lot deg friste til å sjekke *S* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 32 stykker..:-o Fanfare!! Da er det jo rundt også, da!! Sånn binært sett, altså. (100000) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.