laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Fanfare!! Da er det jo rundt også, da!! Sånn binært sett, altså. (100000) Er det? kult! :-) Og tusen takk for fanfaren! :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Er det? kult! :-) Og tusen takk for fanfaren! :-) Værsågod! Den er vel fortjent,- neste gang du fyller rund (binært) er når du er 64... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det som var likt, var at vi begge hadde angitt antall minutt til midnatt. Det tror jeg vi er alene om, så der er vi like fantasifulle, hehe Men moro at du lot deg friste til å sjekke *S* Aha, har ikke sjekka de andre gratulasjonene. Snålt at vi tenkte likt da :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Værsågod! Den er vel fortjent,- neste gang du fyller rund (binært) er når du er 64... Nyttig å vite! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 GRATULERER!!!! Tusen takk! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 *synger* "Happy birthday to you, happy birthday to yooou, happy biiiiiiirthday to Laguuuuuna" Grattis så mye med dagen! Om du så er bare halvparten så kul i RL som her inne, er du ei superbra dame! ;oD Alle de beste ønsker for det neste året i ditt liv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 *synger* "Happy birthday to you, happy birthday to yooou, happy biiiiiiirthday to Laguuuuuna" Grattis så mye med dagen! Om du så er bare halvparten så kul i RL som her inne, er du ei superbra dame! ;oD Alle de beste ønsker for det neste året i ditt liv. Tusen takk for super hyggelig gratulasjon! :-) Og ditto, du er ei kul dame du også! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Var det ikke du som nettopp hadde fnnet ut at det ikke var noe mystifistisk med kjæresten din likevel da? Uansett, gratulere med dagen, syns du virker kul =) 0 Siter
sheba Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen Laguna:-) i morgen er alt så mye bedre og du er ei flott jente med bein i nesa og alle muligheter foran deg;-) Ønsker deg alt godt i året som kommer!! ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Og så var det tiden for: GRATULERER med dagen!!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Var det ikke du som nettopp hadde fnnet ut at det ikke var noe mystifistisk med kjæresten din likevel da? Uansett, gratulere med dagen, syns du virker kul =) Tusen takk! :-) Og lige så, du virker hyggelig du også! Men ? Hva da med kjæresten..Egentlig har jeg ingen, mennene i mitt liv titulers for tiden ekser og prospekter;-) Og jeg har sikkert skrevet mye underlig om både eksen og han jeg er svak for, så jeg er ikke helt sikker på hva du sikter til. Men det er første bursdagen jeg ikke har noen samboer her tilå gratulere kl midnatt.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen Laguna:-) i morgen er alt så mye bedre og du er ei flott jente med bein i nesa og alle muligheter foran deg;-) Ønsker deg alt godt i året som kommer!! ;-) Tusen takk! :-) Så hyggelig sagt! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Og så var det tiden for: GRATULERER med dagen!!! Tusen takk! :-) der varn jammen akkurat tolv! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk! :-) Men hvorfor synes du ikke synd på oss fyllesjuke? Det ER synd på meg, nemlig..;-) Særlig fordi det er min egen skyld..;-) Nettopp derfor :-) Jeg forventer ingen sympati når jeg er fyllesjuk selv - faktisk forlanger jeg å ikke få det :-) "....................................." 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tusen takk! :-) der varn jammen akkurat tolv! Hehe...ja, tenkte jeg skulle vente til det akkurat var tiden Men nå er det vel på tide å legge seg, muligens... Sov søtt,- og hvis du kan drømme bedre av det, kan jeg jo opplyse om at du kun er 20 år - sånn heksadesimalt sett 0 Siter
DarkPink Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tusen takk! :-) Og lige så, du virker hyggelig du også! Men ? Hva da med kjæresten..Egentlig har jeg ingen, mennene i mitt liv titulers for tiden ekser og prospekter;-) Og jeg har sikkert skrevet mye underlig om både eksen og han jeg er svak for, så jeg er ikke helt sikker på hva du sikter til. Men det er første bursdagen jeg ikke har noen samboer her tilå gratulere kl midnatt.. :-) Hm.. var det noe med en som hadde dratt til Amerika og ikke kunne svare? Uansett, prospekter-tiden har sin egen sjarm.. =) Nå legger jeg meg, håper du får en fin fødselsdag. Natta! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagen:) Håper du får en fin onsdag!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hipp Hipp Hipp HURRA for Laguna! http://www.boulevardballoons.com/images/Party_Supplies/Birthday/B-General/A-Oh_No_Happy_Birthday-Lg.jpg 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 gratulerer med dagen laguna!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.