Gå til innhold

Her sitter jeg fyllesjuk og blakk..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Fanfare!!

Da er det jo rundt også, da!! Sånn binært sett, altså. (100000)

Er det? kult! :-) Og tusen takk for fanfaren!

:-)

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

43

• Gimmick

6

• Osiris

4

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det? kult! :-) Og tusen takk for fanfaren!

Værsågod! Den er vel fortjent,- neste gang du fyller rund (binært) er når du er 64...

Skrevet

Det som var likt, var at vi begge hadde angitt antall minutt til midnatt. Det tror jeg vi er alene om, så der er vi like fantasifulle, hehe

Men moro at du lot deg friste til å sjekke *S*

Aha, har ikke sjekka de andre gratulasjonene. Snålt at vi tenkte likt da :-)

laguna1365380434
Skrevet

Værsågod! Den er vel fortjent,- neste gang du fyller rund (binært) er når du er 64...

Nyttig å vite! :-)

laguna1365380434
Skrevet

GRATULERER!!!!

Tusen takk! :-)

Skrevet

*synger*

"Happy birthday to you, happy birthday to yooou, happy biiiiiiirthday to Laguuuuuna"

Grattis så mye med dagen! Om du så er bare halvparten så kul i RL som her inne, er du ei superbra dame! ;oD

Alle de beste ønsker for det neste året i ditt liv.

laguna1365380434
Skrevet

*synger*

"Happy birthday to you, happy birthday to yooou, happy biiiiiiirthday to Laguuuuuna"

Grattis så mye med dagen! Om du så er bare halvparten så kul i RL som her inne, er du ei superbra dame! ;oD

Alle de beste ønsker for det neste året i ditt liv.

Tusen takk for super hyggelig gratulasjon! :-)

Og ditto, du er ei kul dame du også!

Skrevet

Var det ikke du som nettopp hadde fnnet ut at det ikke var noe mystifistisk med kjæresten din likevel da?

Uansett, gratulere med dagen, syns du virker kul =)

Skrevet

Gratulerer med dagen Laguna:-) i morgen er alt så mye bedre og du er ei flott jente med bein i nesa og alle muligheter foran deg;-)

Ønsker deg alt godt i året som kommer!! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Var det ikke du som nettopp hadde fnnet ut at det ikke var noe mystifistisk med kjæresten din likevel da?

Uansett, gratulere med dagen, syns du virker kul =)

Tusen takk! :-) Og lige så, du virker hyggelig du også!

Men ? Hva da med kjæresten..Egentlig har jeg ingen, mennene i mitt liv titulers for tiden ekser og prospekter;-) Og jeg har sikkert skrevet mye underlig om både eksen og han jeg er svak for, så jeg er ikke helt sikker på hva du sikter til. Men det er første bursdagen jeg ikke har noen samboer her tilå gratulere kl midnatt..

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer med dagen Laguna:-) i morgen er alt så mye bedre og du er ei flott jente med bein i nesa og alle muligheter foran deg;-)

Ønsker deg alt godt i året som kommer!! ;-)

Tusen takk! :-) Så hyggelig sagt!

laguna1365380434
Skrevet

Og så var det tiden for:

GRATULERER med dagen!!!

Tusen takk! :-) der varn jammen akkurat tolv!

Skrevet

Takk! :-)

Men hvorfor synes du ikke synd på oss fyllesjuke? Det ER synd på meg, nemlig..;-) Særlig fordi det er min egen skyld..;-)

Nettopp derfor :-)

Jeg forventer ingen sympati når jeg er fyllesjuk selv - faktisk forlanger jeg å ikke få det :-)

"....................................."

Skrevet

Tusen takk! :-) der varn jammen akkurat tolv!

Hehe...ja, tenkte jeg skulle vente til det akkurat var tiden :)

Men nå er det vel på tide å legge seg, muligens...

Sov søtt,- og hvis du kan drømme bedre av det, kan jeg jo opplyse om at du kun er 20 år - sånn heksadesimalt sett :)

Skrevet

Tusen takk! :-) Og lige så, du virker hyggelig du også!

Men ? Hva da med kjæresten..Egentlig har jeg ingen, mennene i mitt liv titulers for tiden ekser og prospekter;-) Og jeg har sikkert skrevet mye underlig om både eksen og han jeg er svak for, så jeg er ikke helt sikker på hva du sikter til. Men det er første bursdagen jeg ikke har noen samboer her tilå gratulere kl midnatt..

Hm.. var det noe med en som hadde dratt til Amerika og ikke kunne svare? Uansett, prospekter-tiden har sin egen sjarm.. =)

Nå legger jeg meg, håper du får en fin fødselsdag.

Natta!

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer med dagen:) Håper du får en fin onsdag!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...