Gjest Cvline Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Akkurat ferdig med å skrive cv (puh for et slit!!!) Og nå har jeg fått på en ekstra tom side som kommer etter cv-siden. Jeg skal sende cv´n via mail, men hvordan får jeg fjernet den tomme siden som henger etter ??? PLEASE ANYONE??? Håper virkelig det er noen datakyndige her??? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 er det ikke bare til å stå på linjen på det tomme arket og trykke backspace? Slik er det på min maskin ihvertfall 0 Siter
Gjest Cvline takk mirakel*2? Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 er det ikke bare til å stå på linjen på det tomme arket og trykke backspace? Slik er det på min maskin ihvertfall Takk, med din hjelp fikk jeg det til!!! :-) Gjesp, endelig kan jeg legge meg! ;-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Takk, med din hjelp fikk jeg det til!!! :-) Gjesp, endelig kan jeg legge meg! ;-) hehe....god natt! 0 Siter
Gjest Direktøren Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Et tips: Ikke skriv LAAAANGE CV'er til en jobbsøknad. Spesielt ikke hvis du er ung. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.