Gå til innhold

huff. utrolig vanskelig tid nå....

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

hei. ja vet ikke helt hva jeg skal si, men har det RÆVA nå....sitter her sykemeldt og uten jobb... søker jobber nå da, men tror ikke jeg hadde taklet og ut i jobb nå. blir jo bare mere og mere usikker jo legnere jeg går uten noe. har hatt dep. i mange år, og hjelper ikke akkurat på at eg ikke har jobb lengere og sånn.

Har samboer som bruker det litt mot meg. Det at jeg ikke har jobb etc. og det sårer meg utrolig mye. Men tror ikke han vet hvordan jeg har det egentlig.

Jeg sliter med angst.Og treffe venner er tungt for meg-men en mestring etterpå når det har gått bra. Sliter med og sove. På lørdag drakk jeg. Han var på hyttetur, og jeg la meg med kniven ved siden av meg. Satt og ville kutte men klarte og la være. Føler meg så elendig. Så forferdelig inni men. Har skadet meg selv mye før, men ikke på noen år nå. Tenker på selvmord også. Føler jeg ikke er verdt noe og at jeg ikke klarer noe og føler meg mindre verdt siden jeg er i den situasjonen jeg er i.

huff.. vet ikke helt hva jeg skal skrive mere jeg. er liksom helt tom på en måte også....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205474-huff-utrolig-vanskelig-tid-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...