Gå til innhold

Trenger en coach!

Gjest grå katt i natten

Anbefalte innlegg

Gjest grå katt i natten

Sutreinnlegg:

Hvordan har det seg at jeg aldri, aldri klarer å gjøre det jeg skal? Jeg bestemmer meg for at nå skal jeg lese, legge meg tidlig, ringe familie/venner, begynne å trene etc. Blir i stedet sittende å se på trash-tv eller gjøre husarbeid. (det eneste jeg klarer sånn relativt ok er heldigvis husarbeid og det å spise ganske sunt, men ikke regelmessig)

Er så sliten av å konstant være på etterskudd, måtte skjule/unnskylde at jeg ikke har gjort det jeg skulle.

Er fullt klar over at dette er et ganske vanlig problem, men nå synes jeg det begynner å bli vel ekstremt. Føler meg så barnslig. Trenger virkelig et kraftig spark bak. Men jeg har ingen som kan gi meg det og mistenker at dette har sammenheng med mine psykiske problemer forøvrig.

Har alltid vært veldig pliktoppfyllende, i anorektiske perioder grensende til det asketiske, helt til jeg for to år siden måtte innse at jeg ikke mestret å ta en eksamen. Etter det har det liksom "ikke vært så farlig" med noen ting.

Tror på Sokrates' teori om at den som vet det rette gjør det rette. Følgelig blir konklusjonen at jeg ikke "vet" hva som er best for meg selv. Hjelp! Greit å være impulsiv, men dette er latterlig! Har historie med selvdestruktiv adferd, men ikke på denne måten.

Tips? klarer ikke å ta meg sammen. Skrur av vekkerklokken om morgenen uten at jeg senere husker å ha gjort det. Selv når jeg har lagt den langt unna... 3 uker til eksamen.

puh...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205477-trenger-en-coach/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svaksterk

eh..?

hvordan "jobber man med selvdisiplinen"?

Coaching kan hjelpe deg mye tror jeg.

Det er positiv psykologi, og fremtidsorientert. Mulighetsorientert, og det endrer måten man tenker på rundt ting.

Har bare positivt å si om coaching :-)

Søk på domenet "lovelab" som min coach har tatt patent på.

Vet ikke om siden er oppe å gå enda, men du kan jo sjekke! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205477-trenger-en-coach/#findComment-1476284
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...